Beste tweakers,
misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik doe dit al meer dan genoeg, maar op een Surface Pro is dit de eerste keer.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om windows 11 te installeren.
Machine: Surface Pro6 (gekocht refurbished without an OS!)
Windows 11 met Rufus en mediacreationtool aangemaakt (geprobeerd met ntfs, en fat32. Met ntfs krijg ik andere vage foutmeldingen)
Via power en volume+ in boot de configuratie aangepast alleen vanaf usb en een lock erop gezet.
Krijg telkens een foutmelding.
:strip_exif()/f/image/CDKxaoP9BFm9mtmdwRyNiGsF.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb wat op youtube gekeken, maar kon niet echt een oplossing vinden. Vandaar mijn vraag hier. Vaak biedt tweakers veel betere oplossingen dan het internet zelf.
btw: microsoft geeft zelf aan dat surfacepro6 geschickt is voor windows11 op hun pagina: Which Surface devices can be upgraded to Windows 11? - Microsoft Support
misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik doe dit al meer dan genoeg, maar op een Surface Pro is dit de eerste keer.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om windows 11 te installeren.
Machine: Surface Pro6 (gekocht refurbished without an OS!)
Windows 11 met Rufus en mediacreationtool aangemaakt (geprobeerd met ntfs, en fat32. Met ntfs krijg ik andere vage foutmeldingen)
Via power en volume+ in boot de configuratie aangepast alleen vanaf usb en een lock erop gezet.
Krijg telkens een foutmelding.
:strip_exif()/f/image/CDKxaoP9BFm9mtmdwRyNiGsF.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb wat op youtube gekeken, maar kon niet echt een oplossing vinden. Vandaar mijn vraag hier. Vaak biedt tweakers veel betere oplossingen dan het internet zelf.
btw: microsoft geeft zelf aan dat surfacepro6 geschickt is voor windows11 op hun pagina: Which Surface devices can be upgraded to Windows 11? - Microsoft Support
Op de pagina:
----- Dit is natuurlijk niet relevant voor mijn situatie ------How we're rolling out the free upgrade to Windows 11
The free upgrade to Windows 11 is available based on hardware eligibility, reliability metrics, the age of your Surface, and other factors.
If you have a Windows 10 PC that's eligible for the upgrade to Windows 11, Windows Update will let you know when it's available. You can also check on your own by going to Start > Settings > Update & Security > Windows Update > Check for updates.
Check for Windows updates
To learn how to upgrade your Surface, see Getting ready for the Windows 11 upgrade.