Is hier een speciale codec / winamp plugin voor. of kun je deze bestanden met dezelfde codec / plugin afspelen? -tnx
maar wat zijn de verschillen eigenlijk?? meer compressie door vbr?
het is gewoon 2 keer zo sterk gecompressed. Dus 64kbit Mp3Pro klinkt als 128kbit mp3Op vrijdag 14 september 2001 21:54 schreef LiquidSmoke het volgende:
maar wat zijn de verschillen eigenlijk?? meer compressie door vbr?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
weet je ook of er wel een winamp plugin bestaat?? ik kan die nml niet vinden op www.winamp.com
Ja die bestaat, weet ik zekerOp vrijdag 14 september 2001 21:59 schreef LiquidSmoke het volgende:
weet je ook of er wel een winamp plugin bestaat?? ik kan die nml niet vinden op www.winamp.com
ff zoeken
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
heb heel de input plugin section gehad
ik wil ook wel weten of er een winamp plugin voor is
Huh?? wou jij MP3 (=lossy compressie) comprimeren naar mp3PRO (=nog eens compressen)?????Op vrijdag 14 september 2001 22:08 schreef silentsnow het volgende:
[..]
no Problem.
let wel: je moet eerst mp3's naar wav converteren en dan pad naar mprpro.
Dat is t zelfde als een kopie van een kopie van een cass.bandje maken
Met Nero kan je rechtstreeks vanaf CD naar mp3PRO rippen.
DAN kun je oordelen of t voor je interessant is..
MP3->mp3PRO = sick
Verwijderd
Maar nog altijd beter dan van mp3 naar WMAOp vrijdag 14 september 2001 23:06 schreef saviour het volgende:
mp3 --> wav --> mp3pro == nix mis mee hoor. Goed geluid.
edit:
Shit, verkeerde gequote, wilde ff replyen op de post van DJSMiley
Shit, verkeerde gequote, wilde ff replyen op de post van DJSMiley
Inderdaad!Op vrijdag 14 september 2001 23:06 schreef saviour het volgende:
Net ff een nummertje geprobeerd, encoden van 6 minuten duurde 50 seconden en het klinkt prima op 64 kbps 44.1 khz
mp3PRO rules, maar het zou handig zijn als je direct van mp3 naar mp3pro kon converteren...en dan allemaal tegelijk
Naja, nix mis mee.... ligt eraan wat je als definitie van goed geluid hebt. Ok, op een pc speakersetje zul je niet zo 123 verschil horen.Op vrijdag 14 september 2001 23:06 schreef saviour het volgende:
Op mijn set hoor ik WEL verschil tussen MP3 en een mp3pro vanaf mp3.. En dan heb ik nog nieteens zo'n superset.. (SB Live!, Yamaha AX500 natural sound, bose tweeters + filters, home-made sub)
Wil natuurlijk niet zeggen dan mp3PRO dus kut is, ligt gewoon aan je eisen van geluid. CD->mp3PRO is gewoon beter, omdat je dan simpelweg een compressiestap overslaat.
Verwijderd
he wat handig
zouden ze eigenlijk een progje moeten maken net zoals kazaa ofzo die alleen mp3pro kan downloaden +sharen
zouden ze eigenlijk een progje moeten maken net zoals kazaa ofzo die alleen mp3pro kan downloaden +sharen
Verwijderd
dat kan nu ook welzouden ze eigenlijk een progje moeten maken net zoals kazaa ofzo die alleen mp3pro kan downloaden +sharen
Maar ik vind het jammer dat ze het de naam Mp3Pro gegeven hebben en niet Mp4. Op die manier zou je ze namelijk makkelijker uit elkaar kunnen houden (beide filetypes houden nl dezelfde extensie).
ik ga mijn mp3 collectie niet omzetten, maar pro begint al aardig op te duiken....
ik heb wel een probleem: winamp ziet de plugin niet, volgens mij kopieert ie hem niet eens, ik zie heel even een balk voorbij schieten, maar das alles! kan iemand mij helpen?
ik heb wel een probleem: winamp ziet de plugin niet, volgens mij kopieert ie hem niet eens, ik zie heel even een balk voorbij schieten, maar das alles! kan iemand mij helpen?
Verwijderd
Hummie... Werkt mp3Pro ook met Mpeg 1 layer 3? Want dan hoeft ik geen nieuwe MP3cdspeler te kopen...
Nee, dat werkt daar niet mee, op je mp3speler kan je ze wel spelen maar ze zullen nogal slecht klinkenOp zaterdag 15 september 2001 16:54 schreef JKMaztah het volgende:
Hummie... Werkt mp3Pro ook met Mpeg 1 layer 3? Want dan hoeft ik geen nieuwe MP3cdspeler te kopen...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
d eplugin voor winamp wel, er word gezegd dat mp3pro backward compatibel is!
Alsjeblieft hee, als je het niet weet moet je geen onzin verkondigenOp vrijdag 14 september 2001 21:55 schreef silentsnow het volgende:
[..]
het is gewoon 2 keer zo sterk gecompressed. Dus 64kbit Mp3Pro klinkt als 128kbit mp3
MP3PRO maakt gebruik van een techniek die de hoge frequenties emuleert en op die manier met 64kbit opname redelijk laat klinken maar lang niet zo goed als mp3 op 128kbit.
Pagina: 1