Apex dvd playerss

Pagina: 1
Acties:

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ik zat een beetje te surfen opeens kwam ik bij een site waar ze apex dvd players verkochten.
Ze hadden al eentje vanaf $80,-.
Ik heb al een dvd speler maar die is van sony die haast niets illegaals wil doen ;)
Deze dvd spelers kunnen:
dvd\vcd\svcd\mini dvd\MP3 spelen, om regio vrij en macrovision vrij te maken is een nieuwe firmware genoeg die je met behulp van een cd kan doen.

Mijn eigenlijke vraag was of ze deze apex dvd spelers ook in Nederland verkopen.

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ja die zijn er, alleen heten ze dan Hiteker, o.a. bij de Kijkshop verkopen ze die.
succes!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Lenco bij de kijkshop van f 400,
Limit bij Richersounds van f 400

Allebei kunnen ze regiovrij geschakeld met de A/B. De Lenco is het af fabriek zelfs al, dacht ik.
Scheelt toch weer een paar pegularia met die Tieteker.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 21:46 schreef BOMBER het volgende:
Ik zat een beetje te surfen opeens kwam ik bij een site waar ze apex dvd players verkochten.
Ze hadden al eentje vanaf $80,-.
Ik heb al een dvd speler maar die is van sony die haast niets illegaals wil doen ;)
Deze dvd spelers kunnen:
dvd\vcd\svcd\mini dvd\MP3 spelen, om regio vrij en macrovision vrij te maken is een nieuwe firmware genoeg die je met behulp van een cd kan doen.

Mijn eigenlijke vraag was of ze deze apex dvd spelers ook in Nederland verkopen.
nee ze zijn hier niet te koop

deze speler (apex) word in america en canada verkocht.In nederland is dat de hiteker (heb ik zelf ook gekocht).Deze speler speelt echt alles en regio vrij en ook macrovision vrij te maken met een cd (is de mijne dus nu ook)Ik ben er tevreden mee voor dat geld een goede speler voor weinig.Je moet wel de firmware van de hiteker hebben en niet van die apex die is anders werkt je afstandbediening niet meer en die heb je toch nodig.

groetjes martin

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
OK thankzz for the info >:)