Ik word dus echt helemaal gek he!?!!?
Probeer mn Abit KT7 op raid0 te laten draaien maar no can do...
Plan:
IDE1 --> hdd0 (Master) + cdrom (Slave)
IDE2 --> hdd1 (M) + writer (S)
IDERAID3 --> hdd2 (M) hdd3 (S)
IDERAID4 --> hdd4 (M) hdd5 (S)
hdd2 + hdd4 in bios RAID0
hdd3 + hdd5 in bios RAID1
Probleem:
Ik wil eigenlijk w2k op RAID0 zetten, maar fdisk ziet hdd0 als enige schijf die ik active mag zetten. Ok, jij je zin: op hdd0 voor de vorm ME gezet. Nu dus: W2K op d: keurig nieuwste drivers na F6 geladen. Gaat goed, totdat.....'loading default configuration'--> blijft ie hangen! Geen leven meer in te krijgen.
Heb alle mogelijke bios en High-point up-dates geprobeerd maar maakt nix uit. Blijft hangen.
Vragen:
1. is de hdd config goed (qua M/S)
2. Waarom krijg ik de RAID0 partition niet active?
3. HOE MOET DIT VERDER!?!!?!?
Ben al een week (..) bezig om dit gaande te krijgen. En ik weet dat er ergere dingen in de wereld gebeuren.....maaarre,
Can you help me?
Probeer mn Abit KT7 op raid0 te laten draaien maar no can do...
Plan:
IDE1 --> hdd0 (Master) + cdrom (Slave)
IDE2 --> hdd1 (M) + writer (S)
IDERAID3 --> hdd2 (M) hdd3 (S)
IDERAID4 --> hdd4 (M) hdd5 (S)
hdd2 + hdd4 in bios RAID0
hdd3 + hdd5 in bios RAID1
Probleem:
Ik wil eigenlijk w2k op RAID0 zetten, maar fdisk ziet hdd0 als enige schijf die ik active mag zetten. Ok, jij je zin: op hdd0 voor de vorm ME gezet. Nu dus: W2K op d: keurig nieuwste drivers na F6 geladen. Gaat goed, totdat.....'loading default configuration'--> blijft ie hangen! Geen leven meer in te krijgen.
Heb alle mogelijke bios en High-point up-dates geprobeerd maar maakt nix uit. Blijft hangen.
Vragen:
1. is de hdd config goed (qua M/S)
2. Waarom krijg ik de RAID0 partition niet active?
3. HOE MOET DIT VERDER!?!!?!?
Ben al een week (..) bezig om dit gaande te krijgen. En ik weet dat er ergere dingen in de wereld gebeuren.....maaarre,
Can you help me?