Het lukt mij niet om mijn subdomein te verwijzen naar de interne proxy manager op mijn unraid server.
Dit is hoe de portforwarding is ingesteld op mijn smart modem.
Ik heb het geprobeerd met firewall uit en aan. UPnP staat uit.
Als ik via een online portchecker controleer of porten open of dicht staan, dan geeft hij op zowel 80 als 443 aan dat het dicht staat. Dus het lijkt wel aan de modem te liggen. Heb ergens gelezen dat dit per default door Ziggo wordt geblokkeerd? Gekke is dat ik tot vorige week een Synology had en daar kon ik gewoon zonder problemen met open port 80 en 443 een SSL certificaat aanvragen.
Ik heb geen idee wat nu te doen...
- Ik heb een eigen domeinnaam, daar heb ik een A record "vault.mijndomein.nl" die verwijst naar mijn publieke IP adres.
- Ik heb een unraid server in mijn netwerk, lokaal 192.168.178.30.
- Hier heb ik Nginx Proxy Manager op draaien met een en daarop proxy host "vault.mijndomein.nl", en die heeft een intern doel naar hetzelfde lokale ip-adres (192.168.178.30) met port 4743 (dat is de port van de docker). Krijg het niet voor elkaar om een letsencrypt aan te vragen (hij komt met "interne error"
- de proxy heeft een http-poort 1880 en https-poort 18443. Port 80 verwijst in de modem naar 1880 en 443 naar 18443.
- Op 192.168.178.30:4743 is de applicatie te benaderen zonder problemen, maar via vault.mijndomein.nl niet, ook niet via vault.mijndomein.nl:4743 , vault.mijndomein.nl:80 of vault.mijndomein.nl:443
Dit is hoe de portforwarding is ingesteld op mijn smart modem.
Ik heb het geprobeerd met firewall uit en aan. UPnP staat uit.
Als ik via een online portchecker controleer of porten open of dicht staan, dan geeft hij op zowel 80 als 443 aan dat het dicht staat. Dus het lijkt wel aan de modem te liggen. Heb ergens gelezen dat dit per default door Ziggo wordt geblokkeerd? Gekke is dat ik tot vorige week een Synology had en daar kon ik gewoon zonder problemen met open port 80 en 443 een SSL certificaat aanvragen.
Ik heb geen idee wat nu te doen...
/f/image/6ZGEOoSHoK9vH9N0KIGwZ6fG.png?f=fotoalbum_large)