Toon posts:

Com21 modem van @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zo'n grote modem van @home en de monteur zij dat je daar een netwerk kaart in kan doen :? ja klopt dat en waarom kan dat kan je hem dan als router gebruiken??? want dat zou wel vet zijn :P

Verwijderd

Ja en nee, ik zou het niet doen, tenzij je een uitnodiging voor hackers maakt.

Zet in één pc een tweede netwerkkaart waar je je interne netwerk op zet, en vul je IP adres HANDMATIG IN. voila een router!

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ja hey er zit echt geen PCI slot in :P Ik heb er ook wel iets over gehoord dat er iets van een connector in zit, maar die kun je niet gebruiken. Voor een router heb je ook software nodig en de software zit niet ingebakken in de com21.

Wees wel terughoudend bij het experimenteren met je modempje: laat je hem met rust zal hij het waarschijnlijk volhouden totdat jij het abbonement opzegt, ga je ermee prutsen komt @home hem weer ophalen.

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:52
kann geen nick in maar er kan een kaart in om ooit tv te kijken via die modem volgens mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil er ook niet mee kloten alleen een netwerk kaartje er in doen :) maar zo als ik het nu hoor kan ik beter even een 386 van zolder halen voor een freesco server :)