Datacolor Spyder5 en nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisauto
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-04 01:09
Ik heb onlangs een MSI Mag 401QR gekocht, ik vroeg me af of de Datacolor Spyder5pro uit 2016 die ik heb, (nog) geschikt is om dit scherm te calibreren?
Kan er helaas niet echt een duidelijk antwoord op vinden.

Bij voorbaat dank.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuilnisauto op 19-01-2025 18:42 ]

Beste antwoord (via Vuilnisauto op 19-01-2025 20:25)

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Windows 10 en 11 support is er: https://spyder-support.da...18-Spyder5PRO-5-5-Windows

Vroeger had ik last van de veroudering van i1Display 2.
I1 Display 2 ? The filters are made from gelatin that make the meter unusable over the time due to the fact that the material doesn't age well. It can give strange behaviors like this.

The I1 Display Pro one are made of glass that make them much more durable.
Het was niet leuk om te ontdekken dat ik paar honderd euro aan iets uitgegeven had dat verrot zoals groenten en fruit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat gebeurde er toen je t probeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisauto
Cartman! schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:56:
Wat gebeurde er toen je t probeerde?
Nog niet geprobeerd, maar de Spyder is al wat ouder (gekocht in 2016), dus misschien is hij om één of andere reden niet meer compatible…

[ Voor 3% gewijzigd door Vuilnisauto op 19-01-2025 18:42 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Windows 10 en 11 support is er: https://spyder-support.da...18-Spyder5PRO-5-5-Windows

Vroeger had ik last van de veroudering van i1Display 2.
I1 Display 2 ? The filters are made from gelatin that make the meter unusable over the time due to the fact that the material doesn't age well. It can give strange behaviors like this.

The I1 Display Pro one are made of glass that make them much more durable.
Het was niet leuk om te ontdekken dat ik paar honderd euro aan iets uitgegeven had dat verrot zoals groenten en fruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vuilnisauto schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:30:
[...]

Nog niet geprobeerd, maar de Spyder is al wat ouder (gekocht in 2016), dus misschien is hij om één of andere reden niet meer compatible…
Hang t er aan en je weet het, dat is toch makkelijker dan een topic openen wachten op anderen die er iets over gaan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisauto
Cartman! schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:34:
[...]

Hang t er aan en je weet het, dat is toch makkelijker dan een topic openen wachten op anderen die er iets over gaan zeggen?
Ach, dit topic openen is minder werk dan software installeren, drivers downloaden, etc.. Bovendien ben ik op m’n werk en heb ik er tot dinsdag sowieso geen tijd voor. Kortom dit is echt sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Het staat je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen. Let daarbij op bovenstaande.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.