Toon posts:

Geforce 2mx 200 werkt niet op 440bx

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mede tweakers,

ik heb een probleem(pje) :-) met mijn powercolor gforce 2 mx kaart deze heb ik geprikt op een chaintech 440bx mobo helaas wil windows niet meer starten.
mocht windows onverhoopt wel starten dan blijft het logo starting windows 98 staan maar de rest start gewoon door ik hoor zelfs mijn opstart soundje maar geen start knop laatste drivers gedownload detnator drivers van nvida geprobeert maar zonder resultaat ook heb ik win 95 win 98 win mil en win2k geprobeert

please help

system pII 350 chaintech 440bx mobo (geforce 2 mx 64mb) 40 maxtor creative sb 16 256 mb ram

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Uhm erg vaag probleem. Heb je de laatste bios geprobeerd? Misschien helpt dat?

|Specs|

Verwijderd

Tuurlijk werkt dat wel.

ik ken iemand die heeft (mijn oude) BE6 (i440BX ook) en die heeft er een Geforce 2 Mx200 op draaien , het zijn baggerkaarten maar het werkt dus echt wel.

Verwijderd

Topicstarter
beste tweak vrienden

bios updates van pc en kaart mochten niet baten zijn er verschillen in agp sloten ( versie's)

:-((((

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:09
Ik had hetzelfde probleem, beschreven & beantwoord in [topic=331928/1/25]

Zelf ben ik niet zo'n plakband-plakker, maar je zou ook NVmax.exe kunnen proberen om de AGP te verlagen naar 1x of 2x. Persoonlijk kies ik denk ik toch maar voor een ATI Xpert2000 ofzo. Oudere kaart --> beter compatibel met ouder mobo (hoop ik)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij mij draait een Geforce 2 MX 400 op een BE-6.
Wel de laatste bios en nieuwste drivers.
Wat ook kan helpen is de aperture size veranderen in de bios.

Verwijderd

[topic=331928/1/25]

Dit is vast en zeker niet het eerste topic over dit probleem.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.