Momenteel heb ik iets vreemds met inmiddels een 2 tal SD kaartjes.
1x een Micro SD kaart en ook 1x een normale SD kaart.
Op het eerste oog lijken deze kaarten gewoon te werken.
Ze worden herkend en de inhoud van de SD kaart is zichtbaar.
Je kunt zelfs op de normale manier naar de SD kaart schijven.
Echter, zodra je dan de SD kaart verwijdert en weer op nieuw in de computer of welk apparaat dan ook plaatst, dan is de nieuw geschreven inhoud verdwenen.
De kaart keert dan terug naar de staat zoals voor de schijfactie.
Formateren van de kaart lukt niet. Hij begint vrolijk met formateren, maar net voordat deze klaar is, geeft deze een error en keert de kaart weer terug naar de staat van voor het formateren.
Nu ben ik vooral benieuwd, hebben jullie die al eens meegemaakt? En hoe kan dit gebeuren?
Ter info, de data van het kaartje is niet van belang. Maar ik ben vooral nieuwsgierig.
1x een Micro SD kaart en ook 1x een normale SD kaart.
Op het eerste oog lijken deze kaarten gewoon te werken.
Ze worden herkend en de inhoud van de SD kaart is zichtbaar.
Je kunt zelfs op de normale manier naar de SD kaart schijven.
Echter, zodra je dan de SD kaart verwijdert en weer op nieuw in de computer of welk apparaat dan ook plaatst, dan is de nieuw geschreven inhoud verdwenen.
De kaart keert dan terug naar de staat zoals voor de schijfactie.
Formateren van de kaart lukt niet. Hij begint vrolijk met formateren, maar net voordat deze klaar is, geeft deze een error en keert de kaart weer terug naar de staat van voor het formateren.
Nu ben ik vooral benieuwd, hebben jullie die al eens meegemaakt? En hoe kan dit gebeuren?
Ter info, de data van het kaartje is niet van belang. Maar ik ben vooral nieuwsgierig.