Ik wou eens een volledige format doen van mijn laptop (Macbook Pro 15inch Mid 2015 met Yosemite 10.10.5).
Bij de format heb ik ergens iets fout gedaan vermoed ik. Uiteindelijk in geslaagd om de OS X terug te installeren maar ik kan de dmg’s die ik download niet installeren. Er komt een “beschadigde schijfkopie” warning.
Zowel bij het schijfhulpprogramma bij booten als de disk utility komen er geen foutmeldingen uit de schijven. Kan iemand mij helpen? Want ik kan online niet meteen een oplossing vinden en heb inmiddels de procedure al 3x (zonder succes) gedaan.
:strip_exif()/f/image/ttTHBXW7PUjD3FNmQ3jVRSLj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f2TFO7PhtXduLYcYgmz7honc.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij de format heb ik ergens iets fout gedaan vermoed ik. Uiteindelijk in geslaagd om de OS X terug te installeren maar ik kan de dmg’s die ik download niet installeren. Er komt een “beschadigde schijfkopie” warning.
Zowel bij het schijfhulpprogramma bij booten als de disk utility komen er geen foutmeldingen uit de schijven. Kan iemand mij helpen? Want ik kan online niet meteen een oplossing vinden en heb inmiddels de procedure al 3x (zonder succes) gedaan.
:strip_exif()/f/image/ttTHBXW7PUjD3FNmQ3jVRSLj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f2TFO7PhtXduLYcYgmz7honc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZAuRCj4gmghWgbZwYwRabSMi.jpg?f=fotoalbum_large)