Kan iemand mij vertellen wat nou precies FSAA is,en waar je dat aan en uit kunt zetten?Misschien een stomme vraag!!!!!!!
Verwijderd
Absoluut geen stomme vraag, vragen zijn om be-antwoord te wordenOp vrijdag 14 september 2001 21:08 schreef Alain1971 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat nou precies FSAA is,en waar je dat aan en uit kunt zetten?Misschien een stomme vraag!!!!!!!
FSAA is Full Scene Anti Aliasing, dat houd in als men dit inschakeld, bijvoorbeeld met de Voodoo 4, 5 GF2 , GF3 dat haalt de Jaggies weg in 3D objecten, i.a.w. je krijgt een strakkere afbeelding zonder die rare rimpeltjes op schuine of afgeronde hoeken en objecten.
Dus FSAA 2x betekend dat die rippels ofwel jaggies 2 keer verkleint zijn, FSAA 4x is 4 keer verkleint en Quinqunx aan (FSAA 3x) is 3 keerverkleint, das toch het mooiste voor goede performance en toch een prachtige weer gave.
Quincunx is FSAA3x van de NVIDIA GeForce3
Als je dit wil inschakelen , zal je via "Configuratie Scerm" naar "Eigenschappen van het beeldscherm" moeten gaan, daarna naar "Instellingen", "Geavenceerd... ", "GeForce2,3 Voodoo4,5" (de naam van je kaart die FSAA ondersteunt) en hier na click je "Anti-Aliasing voor 3D-toepassingen" aan.
vragen zijn nooit dom, maar als je ff de search gebruikt zul je heel wat tegen komen 
UTFS, is dat nou "use the f#%cking search"
UTFS, is dat nou "use the f#%cking search"
Verwijderd
BLAATOp vrijdag 14 september 2001 21:27 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Ik zou zeggen UTFS,
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()