Superwifi 2 netwerk problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimelvlaai
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 21-09 11:35
Ik heb 2 KPN SuperWiFi 2 punten. Ik gebruik ze achter mijn eigen router, geen KPN Box. Ik heb alleen problemen met de instellingen.
  • Als ik gastennetwerk en extra wifinetwerk aanzet, blijven deze niet aan staan.
  • Als ik instellingen op de master aanpas neemt het tweede punt deze instellingen niet over
Ik heb beide wifipunten bekabeld aangesloten.

Tevens, hoe kan ik het admin wachtwoord (om in te loggen op het webinterface) op een WiFipunt aanpassen? De master kon ik in het begin wel aanpassen maar de slave niet. En bij beide kan ik nu ook niet vinden hoe ik dit kan wijzigen.

Kan ik op de web interface ook zien welke wifipunten aangesloten zijn? (Ik wil er later nog meer toevoegen) Of uberhaupt zien wat er precies verbonden is? Ik heb op de hoofdpagina van de webinterface wel een kopje Verbonden apparaten, maar daarbij staan alleen cijfers. Ik kan nergens op klikken wat er precies verbonden is.

Beide WiFi punten draaien op firmware SW2.C.24.07.04 wat volgens mij de laatste versie is.
Ook staat er bij de slave de volgende tekst, maar ik zie nergens een blauwe knop
Dit apparaat functioneert in slave mode. Instellingen kunnen worden ingezien, wijzigingen dienen te worden ingegeven op het master apparaat van dit thuisnetwerk. Klik op de blauwe knop om verbinding te maken met het master apparaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 19:55
Dit moet je zelf even nakijken, maar volgens mij heeft KPN in hun recente superwifi2 firmware e.e.a. dichtgetimmerd dan wel aangepast.
Zonder ExperiaBox zijn ze daardoor minder flexibel in te zetten.