Ik heb het volgende stukje code:
Staat erbij wat het doet dus lijkt me duidelijk en hij werkt ook goed. Maar nou heb ik 1 probleem:
Bij het volgende stukje code loopt het mis
Ik heb hier als invoer de variabele test.
Deze naam wil ik in de status balk laten zien maar dan dus zonder de backslash(\). Wat moet ik in gosnaam als tweede parameter invullen in die functie? Ik heb al van alles geprobeerd. Alerten geeft ie wel het gewenste resultaat. Ik begrijp er helemaal niets meer van.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| function replaceString(oldS,newS,fullS) {
// Replaces oldS with newS in the string fullS
for (i=0;i<fullS.length;i++) {
if (fullS.substring(i,i+oldS.length) == oldS)
fullS = fullS.substring(0,i) + newS + fullS.substring(i+oldS.length,fullS.length);
}
return fullS;
} |
Staat erbij wat het doet dus lijkt me duidelijk en hij werkt ook goed. Maar nou heb ik 1 probleem:
Bij het volgende stukje code loopt het mis
code:
1
2
3
| naam = 'test \'test\'';
nieuwenaam = replaceString('\'','',naam);
document.write('<a href=\"test.asp\" onMouseOver=\"self.status=\'' + nieuwenaam + '\';return true;\" onMouseOut=\"self.status=\'\';\">' + naam + '</a>'); |
Ik heb hier als invoer de variabele test.
Deze naam wil ik in de status balk laten zien maar dan dus zonder de backslash(\). Wat moet ik in gosnaam als tweede parameter invullen in die functie? Ik heb al van alles geprobeerd. Alerten geeft ie wel het gewenste resultaat. Ik begrijp er helemaal niets meer van.
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.