Verzekering

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeyvv
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 08-04 18:59
Ik heb al vaker last gehad dat mediamarkt met verzekeringen aansmeert en dat is vooral als je daar bijvoorbeeld een iphone koopt in de winkel dan smeren ze je de hele tijd aan met verzekeringen dus niet intrappen en dat soort gijntjes.
Hebben jullie daar ook last van bij de mediamarkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Mikeyvv op 19-01-2025 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05 12:56
Dat doet men omdat mensen zoals jij die zo'n iPhone kopen hem vaak een dag later of dezelfde dag al laten vallen. En dan hebben ze geen geld om een nieuwe te kopen en komen ze bij de Mediamarkt terug en proberen soms zelfs garantie te claimen.

Om die reden biedt de Mediamarkt een extra service aan om financiele schade te voorkomen en gezeur aan hun service balie.

Erg nobel. Die iPhones zijn namelijk niet goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:19
Bij mij wordt het ook gevraagd, maar dan geef ik altijd aan dat vde wettelijke garantie op he product meer dan voldoende is.

Voor de mediamarkt is het natuurlijk een verdienmodel, mocht je aan jezelf merken dat je het lastig vind om te weigeren moet je aan je assertiviteit gaan werken of moet je voortaan online bestellen :-).

Edit:
FIX Verzekering : 1 jaar bescherming tegen schade, defect en ongevallen
+ € 169,99
Tja, ik heb nog nooit gehad dat ik mijn telefoon in het eerste jaar kapot liet vallen. Überhaupt nog nooit een telefoon gehad met een glasbreuk, ook al zijn mijn telefoons echt wel meerdere keren uit bijvoorbeeld mijn broekzak gevallen. Met die glazen achterkant van een iPhone had daar waarschijnlijk ook al lang bij mij een breuk in gezeten, in dat opzicht kan ik mij voorstellen dat het voor sommige mensen wel een handige verzekering is. Zeker voor mensen die een reparatie niet zelf kunnen betalen

[ Voor 48% gewijzigd door President op 19-01-2025 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje het doel van dit topic. Het is nu meer een rant op een winkel dan dat er een goede discussie uit kan voortkomen.

Om deze reden doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.