Toon posts:

Outlook 2000 - Exchange - veranderen reply adres

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals als in het onderwerp staat gebruik ik voor het ophalen en verzenden van mijn email (exchange/Imap) Outlook 2000. Nu ben ik er inmiddels al achter gekomen dat ik bij een e-mail via

View => Options => Have replies sent to:

een ander reply adres in kan vullen. Is er ook een methode om dit standaard te doen zodat ik dat niet bij iedere e-mail apart moet doen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderd

Bedoel je met Exchange een Exchange server ? Dan is het bij de Recipient eigenschappen in te stellen.
Bedoel je een standalone Outlook dan Configuratiescherm, Post.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 00:13 schreef liekens het volgende:
Bedoel je met Exchange een Exchange server ? Dan is het bij de Recipient eigenschappen in te stellen.
Bedoel je een standalone Outlook dan Configuratiescherm, Post.
Ik gebruik Outlook 2000 als mail client van Exchange. Bij configuratiescherm => Post kan ik (volgens mij) nergens een vast reply adres opgeven. Of zie ik iets over het hoofd?

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:59

pistole

Frutter

je hebt twee dingen door elkaar, want je zegt exchange/imap.

Als je een "echte" exchange client gebruikt (en dus Outlook in Corporate/Werkgroep modus) dan kan je alleen op de exchange server een SMTP adres als default (en ook reply-to) adres opgeven.

Benader je echter de exchange server via IMAP, dan kan je als het goed is wel een reply-to adres forceren. Je exchange server moet dit dan wel toestaan!

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 11:40 schreef pistole het volgende:
je hebt twee dingen door elkaar, want je zegt exchange/imap.

Als je een "echte" exchange client gebruikt (en dus Outlook in Corporate/Werkgroep modus) dan kan je alleen op de exchange server een SMTP adres als default (en ook reply-to) adres opgeven.
Oké, ik gebruik dus een " echte" exchange client (Outlook in Corporate /Werkgroep modus). Ik kan zoals in het eerste berichtje gezegd wel voor elke e-mail apart een ander reply-adres invullen. Is er een manier om dit als standaard in te stellen?

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:59

pistole

Frutter

Op zaterdag 15 september 2001 13:04 schreef Giro het volgende:

[..]

Oké, ik gebruik dus een " echte" exchange client (Outlook in Corporate /Werkgroep modus). Ik kan zoals in het eerste berichtje gezegd wel voor elke e-mail apart een ander reply-adres invullen. Is er een manier om dit als standaard in te stellen?
voor zover ik zie niet. Je kan alleen de eigenschappen van de "mailbox" op de exchange server aanpassen (het default SMTP adres).

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem op mijn werk.
Er wordt gebruik gemaakt van een exchange 2000 server en als mail client Outlook 2000.
In Outlook worden meerdere postbussen gebruikt , en mijn vraag is of er een makkelijkere manier is om het adres van de afzender te veranderen in het adres van een van de andere postbussen.
Als je met "normale" (dus niet via de exchange server) acounts werkt , werkt dat standaard al.
Iemand een idee of dat mogelijk is om dat ook in combinatie met een exchange server op de zelfde manier te kunnen gebruiken ?
Pagina: 1