Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Duderino
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 12-08 14:17
Ik ben op het moment op de markt voor een nieuwe telefoon. Ik had een pixel 7 pro , maar helaas is deze kapot gevallen.

Voor mij is het belangrijk dat de telefoon een eSIM slot bevat. Daarnaast zoek ik een telefoon waar ik ook weer een langere tijd kan doen, dus een langere tijd ondersteunt wordt.

Ook ben ik fan van een zo kaal mogelijk OS.

Ik had eerst de Motorola edge 50 pro op het oog, maar zag daarvan dat de updates lopen tot Android 17.

Het budget ligt ongeveer op de 500/600 euro.

Hebben jullie goede suggesties voor telefoons?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:12
Is er een specifieke reden om niet weer een Pixel te nemen gezien je eisen?
Een Pixel 8 Pro zit onder je budget en heeft nog bijna 6 jaar updates.
De Pixel 9 zit er iets boven.

Anders heb je merken als Fairphone, Motorola, HMD, Sony, die redelijk kaal zijn om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:54
@El Duderino
Welkom op het forum. Hier verwachten we wel een beetje eigen inzet. Dus start eens om zelf wat te gaan zoeken, hier bijvoorbeeld: categorie: Smartphones
Met filters kan je de keuze al terug brengen, ook zijn er veel vergelijkende reviews.

PS: gisteren nog op ibood, een pixel 8 pro voor 499.
Sowieso voldoet een pixel aan al je wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Duderino
Wat ik begrepen had van de pixel 8 en de pro is dat de accuduur van deze telefoon wat teleurstellend is. En dan ook dat die minder snel laad.

En had inderdaad naar Motorola gekeken en was er eigenlijk direct fan van, totdat ik hoorde van het update beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Duderino
chrisborst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:06:
@El Duderino
Welkom op het forum. Hier verwachten we wel een beetje eigen inzet. Dus start eens om zelf wat te gaan zoeken, hier bijvoorbeeld: categorie: Smartphones
Met filters kan je de keuze al terug brengen, ook zijn er veel vergelijkende reviews.

PS: gisteren nog op ibood, een pixel 8 pro voor 499.
Sowieso voldoet een pixel aan al je wensen.
Dat is dan ook het eerste wat ik gedaan had. De reden van het plaatsen van dit topic, is omdat ik hier zelf niet lekker uitkwam, maar excuses voor het schenden van jullie huisregels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:00

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik ben recent voor de Motorola Edge 50 Neo gegaan, die krijgt updates t/m Android 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Laatst online: 04-10 10:03

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

El Duderino schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:07:
Wat ik begrepen had van de pixel 8 en de pro is dat de accuduur van deze telefoon wat teleurstellend is. En dan ook dat die minder snel laad.

En had inderdaad naar Motorola gekeken en was er eigenlijk direct fan van, totdat ik hoorde van het update beleid
Als je nu voorlopig een vervangtelefoon hebt kan je wachten op de iphone se 4. Als je niet graag ios hebt dan zou ik voor die Motorola gaan

Shit happens yk

Pagina: 1