Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinspr
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 02-10 17:45
Hallo allemaal,
Weet niet of dit de juiste plaats is maar ben beetje ten einde raad. Wij hebben een smeg afzuigkap die in koolstoffilter/vetfilter einde cyclus gevallen is. Alles vervangen en zuiver gemaakt maar krijg deze maar niet ge-reset. Ik doe naar mijn weten exact hoe de handleiding voorschrijft maar lukt maar niet. Iemand hier ervaring mee? smeg al gecontacteerd maar geen reactie.

Mvg!
Filmpje voor duidelijkheid.

YouTube: smeg kat900hxe

[ Voor 193% gewijzigd door BiG-GuY op 02-10-2025 21:12 . Reden: Verwijderen is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Nieuwe kopen?
Is 9 jaar oud ofzo.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunegaart
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 17-06 05:54
Kom nou, nieuw kopen na slechts 9 jaartjes
Ik denk dat je het beste smeg zelf kun contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:48

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dat je hem wel gewoon aan doen dat hij zuigt? En op stand 2?

Want persoonlijk lijkt me dit niet de melding maar is hij echt stuk. Of zit de fan-motor vast ofzo. Dat getik en dat het licht ook knippert lijkt wel of het hele ding zichzelf reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinspr
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 02-10 17:45
DJMaze schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:05:
Nieuwe kopen?
Is 9 jaar oud ofzo.
Model is misschien 9 jaar oud, maar is 5 jaar geleden nieuw uit de doos geplaatst, dus best rap kapot en niet eens intensief gebruikt..
Hunegaart schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:28:
Kom nou, nieuw kopen na slechts 9 jaartjes
Ik denk dat je het beste smeg zelf kun contacten
Heb ik meedere malen geprobeerd, nooit een reactie gehad van hun.. klantenservice laat echt te wensen over..
Septillion schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:42:
Dat je hem wel gewoon aan doen dat hij zuigt? En op stand 2?

Want persoonlijk lijkt me dit niet de melding maar is hij echt stuk. Of zit de fan-motor vast ofzo. Dat getik en dat het licht ook knippert lijkt wel of het hele ding zichzelf reset.
Op stand 1 werkt die gewoon, op stand 2 gaat ook maar dan mag het licht niet aanstaan. Dan gaat die direct in fout melding. Stand 1 met licht gaat wel. Stand 3 zonder licht krijg ik ook meteen foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:48

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
@Robinspr Klinkt mij enorm alsof de voeding stuk is en niet meer het gevraagde vermogen kan leveren :/ Naar mijn idee wel snel maar misschien precies het maandag morgen model.
Pagina: 1