Hallo,
Ik heb op 5 januari de Sony WF-1000XM5 aangeschaft op
Volgens
Ik heb ze geprobeerd te registreren op mijn Nederlandse mysony account (je hoeft daarvoor nog geen serienummer in te vullen) en ik krijg dan inderdaad geen mail over de verlengde garantie. Betekent dit dat ik ze op een Italiaans mysony account moet registreren? Ik heb dat even geprobeerd en dan krijg ik namelijk wel een mail over de mogelijke verlengde garantie (waar je dan een factuur van de retailer uit een van de deelnemende landen en foto van model- en serienummer voor moet opsturen).
Op zich geen probleem om een Italiaans account aan te maken, maar ik vind dit wel een beetje vreemd. Waarom gaat dit niet met een Nederlands account? Volgens mij is de enige voorwaarde dat ze bij een retailer in Italië zijn gekocht. Vooral ook als ik kijk naar de zin
Bedankt!
Ik heb op 5 januari de Sony WF-1000XM5 aangeschaft op
Members only:
. Die hadden een goede aanbieding en ik had nog cadeaukaart tegoed specifiek voor
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
(cadeau van de familie van mijn Italiaanse vriendin).
Inloggen
Volgens
Members only:
zou ik dus 1 jaar extra garantie kunnen krijgen als ik ze op mysony registreer. Uit de voorwaarden maak ik op dat die aanbieding niet voor aankopen in Nederland geldig is, maar alleen voor aankopen gedaan bij retailers uit een stel landen, waaronder Italië:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Ik heb ze geprobeerd te registreren op mijn Nederlandse mysony account (je hoeft daarvoor nog geen serienummer in te vullen) en ik krijg dan inderdaad geen mail over de verlengde garantie. Betekent dit dat ik ze op een Italiaans mysony account moet registreren? Ik heb dat even geprobeerd en dan krijg ik namelijk wel een mail over de mogelijke verlengde garantie (waar je dan een factuur van de retailer uit een van de deelnemende landen en foto van model- en serienummer voor moet opsturen).
Op zich geen probleem om een Italiaans account aan te maken, maar ik vind dit wel een beetje vreemd. Waarom gaat dit niet met een Nederlands account? Volgens mij is de enige voorwaarde dat ze bij een retailer in Italië zijn gekocht. Vooral ook als ik kijk naar de zin
Members only:
. Die invoice heb ik natuurlijk gewoon. Waarom lijkt het dan toch uit te maken waar ik woon/waar ik mijn mysony account heb aangemaakt?
Inloggen
Bedankt!