[Odido tv & Internet] app geeft flets beeld

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-04 21:48

royke

aan het typen....

Topicstarter
Dag,
Ik heb sinds afgelopen week tv via Odido. De app werkt op zich prima maar geeft een flets beeld. Ik heb geen kastje van Odido maar de app geïnstalleerd op een Chromecast.
Het beeld is erg flets. Daarentegen als ik via mijn telefoon naar de Chromecast cast heb ik mooi helder beeld met volle kleuren. Helaas af en toe een hapering. Wat weer rechtstreeks kijken vanaf de Chromecast niet is.
Nu wil ik weten als ik nu het odido kastje bestel of dit dan opgelost is of hebben jullie ook slechte ervaringen met de kleur kwaliteit van de odido box.

Alles rechtstreeks op de tv installeren is helemaal dramatisch. Het is een 4k tv Sony Bravia maar het lijkt of deze de hoeveelheid data niet aankan. Constant haperen.

Kortom iemand dezelfde ervaring? Evt een oplossing ervoor. Altijd casten is niet echt een oplossing.

Thanks.

Ik vind van niet......

Beste antwoord (via rens-br op 21-03-2025 08:59)

• royke

royke

aan het typen....

Topicstarter
Ik heb de boel opgezegd en heb nu klik en klaar van odido en de app van Canal plus. Prima combi.

Ik vind van niet......

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fweijers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01 22:13
Ik heb nog maar net (1 dagje) TV van Odido en vond het beeld ook wat flets en vond dit topic.

Ik heb wel een kastje van Odido en moet nog wat instellingen onderzoeken voordat ik echt kan stellen dat het beeld wat vlak is. Kom er nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fweijers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01 22:13
Misschien vinden we hier nog wat tips: https://community.odido.n...ostid=1775879#post1775879

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-04 23:35
fweijers schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 22:05:
Ik heb nog maar net (1 dagje) TV van Odido en vond het beeld ook wat flets en vond dit topic.

Ik heb wel een kastje van Odido en moet nog wat instellingen onderzoeken voordat ik echt kan stellen dat het beeld wat vlak is. Kom er nog op terug.
Nou vertel! Ik ben benieuwd!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• royke

royke

aan het typen....

Topicstarter
Ik heb de boel opgezegd en heb nu klik en klaar van odido en de app van Canal plus. Prima combi.

Ik vind van niet......