Basgitaar versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Hallo daar,

Ik speel nu dus 4 maanden basgitaar en ben het zat om zonder versterker(gebruik nu mijn radio) te spelen nou wou ik een versterker gaan kopen. (budget rond de fl400,-).

Ik zat dus te denken aan een Marshall b-65 of een b-30 info hier maar ik denk dat dit erg duur gaat worden.

Is er hier iemand die een andere goede basversterker weet voor deze prijs?

Alvast bedankt. Ziemon

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:38

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik zou voor de B65 gaan. Daar zit toch wat meer op en die heeft een vermogen waarmee je in een oefenruimte nog enigszins uit de voeten kunt.

Over je budget: 400 piek is eigenlijk niks. Ik zou dan toch nog eventjes doorsparen. Ik verwacht dat die B65 nieuw ook zo'n 800 zal kosten (weet ik zo niet hoor). In de prijsklasse rond 1000 piek heeft Trace Elliot ook een leuk combootje.

Ik heb zelf de Peavey T-Max top (500W in 2Ohm, wordt niet meer gemaakt. Met (parallel schakelbaar) buizenpreamp en solid state, hi- en low-cut/boost knoppen, 7-bands graphic EQ en crossover filter) en de Peavey 115BX BW (4Ohm versie) en 210TXF (oude broertje van de 210TVX, hoewel de TXF geport is) kasten.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41
Moved naar [forum=9].

• supakeen
Ik heb nu gekeken en heb de Crate BX-25 gezien. Die was in de winkel 658 gulden maar ik kan waarschijnlijk tegen inkoopprijs eraan komen (zo'n 40% korting :) ) is dit wat? :?

• supakeen
*kick/

Verwijderd

Ik kan je hier weinig advies geven. Ik speel zelf electrische gitaar en ik heb een versterker van Orange. Voor mij zijn Orange en Marshall wel 1 van de betere merken.
In welke omgeving woon je? Anders loop je gewoon wat zaakjes binnen en neem je je basgitaar mee.
Als je een goeie gitaar versterker koopt kan die ook makkelijk het geluid van een basgitaar versterker.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Bassist in mijn bandje heeft een Fender van 60 Watt ofzo. Daar kan je goed mee werken in een oefen ruimte, en klinkt heel aardig. Mooi warm geluid. Hartke heeft ook mooie dingen.

Ga gewoon eens naar een grote winkel en ga rustig met die dudes praten en proberen, neem je gitaar mee!

• supakeen
Idd ik ga als deze toch niet binnen mijn bereik komt samen met de gitaristen van mijn band heel Den Haag(daar woon ik ;) ) afstropen :)
Pagina: 1