Dag allemaal,
We hebben een Itho Daalderop WPU 5G warmtepomp waarbij we op alle kamers boven deze honeywell modulair thermostaat hebben via bedrading. Op de begane grond is de reguliere spyder van Itho bedraad geplaatst. Sinds gisteren zien we de 'F1' (3x) of de 'Ot' (1x) foutmelding op alle honeywell thermostaten. De spyder thermostaat geeft geen servicemelding weer en de vloer wordt ook verwarmd dus alles lijkt gewoon te werken. De Ot lijkt te wijzen op een communicatiefout maar de F1 is mij een raadsel omdat het geen storingscode is bij Itho.
Mijn vraag
Heeft iemand ervaring met hoe dit op te lossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Geen aanpassingen aan oorspronkelijke installatie zoals door aannemer opgeleverd.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- errorcodes van Itho en honeywell T87M gecheckt in handleidingen.
- reset van de warmtepomp
Ik hoop dat jullie ideeën hebben. Alvast dank voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,
BiYaY
We hebben een Itho Daalderop WPU 5G warmtepomp waarbij we op alle kamers boven deze honeywell modulair thermostaat hebben via bedrading. Op de begane grond is de reguliere spyder van Itho bedraad geplaatst. Sinds gisteren zien we de 'F1' (3x) of de 'Ot' (1x) foutmelding op alle honeywell thermostaten. De spyder thermostaat geeft geen servicemelding weer en de vloer wordt ook verwarmd dus alles lijkt gewoon te werken. De Ot lijkt te wijzen op een communicatiefout maar de F1 is mij een raadsel omdat het geen storingscode is bij Itho.
Mijn vraag
Heeft iemand ervaring met hoe dit op te lossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Geen aanpassingen aan oorspronkelijke installatie zoals door aannemer opgeleverd.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- errorcodes van Itho en honeywell T87M gecheckt in handleidingen.
- reset van de warmtepomp
Ik hoop dat jullie ideeën hebben. Alvast dank voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,
BiYaY