Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Vraag
Beste antwoord (via SonOfSam op 21-01-2025 11:38)
Je kunt wel schoppen, maar gezien Itead er zelf ook niet wat voor heeft en het gewoon niet past met elkaar standaard systeem acht ik de kans dat je iets kant en klaar gaat vinden dus 0
Of ja, enige kant en klaar oplossing is het stopcontact dicht maken of verplaatsen. Maar zit je denk ik ook niet op te wachten
Blijft creatief zijn over.

Of ja, enige kant en klaar oplossing is het stopcontact dicht maken of verplaatsen. Maar zit je denk ik ook niet op te wachten
Alle reacties
Ik ben creatief geweest:
:strip_exif()/f/image/78FMpYsGzhkiv4HtVcujjFb4.jpg?f=fotoalbum_large)
Is Gamma Danali antraciet schakelmateriaal waar ik één zijde vanaf gezaagd heb. Breedte is nagenoeg gelijk en qua kleur okay. NSPanel is alleen wel iets hoger dan breed en het Gamma schakelmateriaal is niet het aller beste. Had liever Schneider Sytem D gebruikt (zoals de rest van het huis) maar dat is niet lokaal te koop en het is de badkamer die op de renovatielijst staat
:strip_exif()/f/image/78FMpYsGzhkiv4HtVcujjFb4.jpg?f=fotoalbum_large)
Is Gamma Danali antraciet schakelmateriaal waar ik één zijde vanaf gezaagd heb. Breedte is nagenoeg gelijk en qua kleur okay. NSPanel is alleen wel iets hoger dan breed en het Gamma schakelmateriaal is niet het aller beste. Had liever Schneider Sytem D gebruikt (zoals de rest van het huis) maar dat is niet lokaal te koop en het is de badkamer die op de renovatielijst staat
Dank voor je antwoord, maar creatief zijn is wat ik nu probeer te voorkomen. Maar ben bang dat dat dan toch een keer moet.Septillion schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:58:
Ik ben creatief geweest:
[Afbeelding]
Na het weekend schopje... 🙃
Je kunt wel schoppen, maar gezien Itead er zelf ook niet wat voor heeft en het gewoon niet past met elkaar standaard systeem acht ik de kans dat je iets kant en klaar gaat vinden dus 0
Blijft creatief zijn over.

Ik vermoed dat je het beste antwoord hebt, maar misschien is er nog een creative ling met een goed idee. Laat hem nog heel even open als je het goed vind
Ja, er zitten 1 of 2 relais in om 230v te kunnen schakelen. Standaard is dat met de drukknoppen, maar dat kun je ook anders programmeren via bijv. HomeAssistant.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Pagina: 1