NS Panel met stopcontact

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:56
Mensen,

Ik wil graag twee lichtknoppen vervangen voor een Sonoff NS panel. Maar er zit nog een stopcontact naast. En die wil ik ook graag op een nette manier er naast houden. Ik zie wel een frame te koop maar niets om een stopcontact te monteren. Hebben jullie een idee of dit kan?

Foto is van de ‘situatie’
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eR86QQ_QVzFCe9BR75HUBZw-nso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUqF2hwyVugL0sQwpxCAwgHU.jpg?f=fotoalbum_large

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Beste antwoord (via SonOfSam op 21-01-2025 11:38)

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:41

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Je kunt wel schoppen, maar gezien Itead er zelf ook niet wat voor heeft en het gewoon niet past met elkaar standaard systeem acht ik de kans dat je iets kant en klaar gaat vinden dus 0 :X

Of ja, enige kant en klaar oplossing is het stopcontact dicht maken of verplaatsen. Maar zit je denk ik ook niet op te wachten :+ Blijft creatief zijn over.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Septillion

Septillion

Ik ben creatief geweest:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ILH_jGId1YNa6eml8oc2tmwzoc4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/78FMpYsGzhkiv4HtVcujjFb4.jpg?f=fotoalbum_large

Is Gamma Danali antraciet schakelmateriaal waar ik één zijde vanaf gezaagd heb. Breedte is nagenoeg gelijk en qua kleur okay. NSPanel is alleen wel iets hoger dan breed en het Gamma schakelmateriaal is niet het aller beste. Had liever Schneider Sytem D gebruikt (zoals de rest van het huis) maar dat is niet lokaal te koop en het is de badkamer die op de renovatielijst staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
Septillion schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:58:
Ik ben creatief geweest:
[Afbeelding]

Is Gamma Danali antraciet schakelmateriaal waar ik één zijde vanaf gezaagd heb. Breedte is nagenoeg gelijk en qua kleur okay. NSPanel is alleen wel iets hoger dan breed en het Gamma schakelmateriaal is niet het aller beste. Had liever Schneider Sytem D gebruikt (zoals de rest van het huis) maar dat is niet lokaal te koop en het is de badkamer die op de renovatielijst staat :+
Dank voor je antwoord, maar creatief zijn is wat ik nu probeer te voorkomen. Maar ben bang dat dat dan toch een keer moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
Na het weekend schopje... 🙃

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Septillion

Septillion

Je kunt wel schoppen, maar gezien Itead er zelf ook niet wat voor heeft en het gewoon niet past met elkaar standaard systeem acht ik de kans dat je iets kant en klaar gaat vinden dus 0 :X

Of ja, enige kant en klaar oplossing is het stopcontact dicht maken of verplaatsen. Maar zit je denk ik ook niet op te wachten :+ Blijft creatief zijn over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
Ik vermoed dat je het beste antwoord hebt, maar misschien is er nog een creative ling met een goed idee. Laat hem nog heel even open als je het goed vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexz1
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 20:43
Misschien offtopic maar kan je zo’n NS panel nou aansluiten op de draden van een lichtschakelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ja, er zitten 1 of 2 relais in om 230v te kunnen schakelen. Standaard is dat met de drukknoppen, maar dat kun je ook anders programmeren via bijv. HomeAssistant.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Pagina: 1