Momenteel wordt mijn woning verbouwd en zijn de kunststof kozijnen al weer een paar maanden geleden geplaatst. Ik ben niet tevreden over de kwaliteit. Ik gebruiik ter vergelijk kozijnen geplaatst in sociale huurwoningen. De afwerking van mijn kozijnen is in mijn ogen echt ondermaats.
Er zitten scheuren in, de lassen tussen de hoeken van de vlakke kant van de kozijnen zijn enorm, soms wel 2-3mm en de naden tussen de profielen waar de ramen mee vastzitten zijn hier en daar 1-2mm
Ik heb ze dit meerdere malen aangegeven, ook schriftelijk. Ik hoop van harte dat ze alles vervangen, hetgeen best mogelijk is omdat er ook serieuze schade is ontstaan tijdens het plaatsen en ze dit uiteraard sowieso vervangen.
Maar ik bereid me voor op een worst case scenario, waar ze alle spleten en breuken gewoon op gaan vullen met kit of meer gesmolten plastic om de boel te lassen.
Update: wat meer context als reactie op antwoorden
Dit is geleverd en geïnstalleerd door de aannemer. Ik kon niet kiezen wat ik wilde een heb dus ook nergens eerst kunnen kijken. Ik weet dus ook niet of het een budget ding was. Van de aannemers was het de duurste van de offertes omdat ik vertrouwen had in de Nederlandse vaklui, omdat zij meer kennis van zaken hadden dan de anderen op het gebied van isolatie en realistischer overkwamen door niet met onhaalbare opleverdata te komen.
Kijk naar mijn fotos en zie wat ik bedoel. Ik hoor graag wat jullie er van denken.
:strip_exif()/f/image/kTT4tPEcDjcA8w2G4A5odN6i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T8gkkvPwZib4nKLiwml50aRy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/69MLvBOxThGXpgZ4mgbwoELe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LIy78JTCree5AlbFWWZjJD0Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/78LbgYPRhPmt7yfwyPzIaDBr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EMzT9DzsdNUPuuPmiWz8qaba.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AjAVhgoZDkd88dTlmTtWRqUy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qwY14DrCLTXSEVyOJBKSkMej.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IBuD0EMEWIfTPvFixAq36mcK.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zitten scheuren in, de lassen tussen de hoeken van de vlakke kant van de kozijnen zijn enorm, soms wel 2-3mm en de naden tussen de profielen waar de ramen mee vastzitten zijn hier en daar 1-2mm
Ik heb ze dit meerdere malen aangegeven, ook schriftelijk. Ik hoop van harte dat ze alles vervangen, hetgeen best mogelijk is omdat er ook serieuze schade is ontstaan tijdens het plaatsen en ze dit uiteraard sowieso vervangen.
Maar ik bereid me voor op een worst case scenario, waar ze alle spleten en breuken gewoon op gaan vullen met kit of meer gesmolten plastic om de boel te lassen.
Update: wat meer context als reactie op antwoorden
Dit is geleverd en geïnstalleerd door de aannemer. Ik kon niet kiezen wat ik wilde een heb dus ook nergens eerst kunnen kijken. Ik weet dus ook niet of het een budget ding was. Van de aannemers was het de duurste van de offertes omdat ik vertrouwen had in de Nederlandse vaklui, omdat zij meer kennis van zaken hadden dan de anderen op het gebied van isolatie en realistischer overkwamen door niet met onhaalbare opleverdata te komen.
Kijk naar mijn fotos en zie wat ik bedoel. Ik hoor graag wat jullie er van denken.
:strip_exif()/f/image/kTT4tPEcDjcA8w2G4A5odN6i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T8gkkvPwZib4nKLiwml50aRy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/69MLvBOxThGXpgZ4mgbwoELe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LIy78JTCree5AlbFWWZjJD0Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/78LbgYPRhPmt7yfwyPzIaDBr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EMzT9DzsdNUPuuPmiWz8qaba.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AjAVhgoZDkd88dTlmTtWRqUy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qwY14DrCLTXSEVyOJBKSkMej.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IBuD0EMEWIfTPvFixAq36mcK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8ZNyG0Fs6YVKTRTOwVtou5RE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door florisjan op 18-01-2025 11:24 ]