Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Susan74
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 29-01 18:35
Mijn vraag
...Ik heb vorige week in mijn Samsung galaxy S20 ultra een nieuwe accu en een nieuwe USB module laten zetten.
Sindsdien heb ik geen goede data verbinding meer, WiFi doet het prima. Het probleem doet zich vooral voor als ik onderweg ben. Hij laat dan b.v. 5G zien en als ik dan een Whatsapp of een internet pagina wil openen dan valt alles weg. Later komt dat dan weer een keer terug.
Misschien nog belangrijk om te vertellen is dat voor de hardware wissel was er niks aan de hand.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Samsung galaxy S20 ultra
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb de telefoon al in fabrieksinstellingen terug gezet, ook al een nieuw sim kaartje erin gezet.

Beste antwoord (via Susan74 op 18-01-2025 10:41)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Wat er gebeurd kan zijn is dat de antenne niet goed vast meer zit na de reparatie, ik zou contact opnemen met de reparateur en het probleem uitleggen. Een beetje nette winkel handeld dat af onder garantie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Wat is je vraag?

Alles kan stuk.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Wat er gebeurd kan zijn is dat de antenne niet goed vast meer zit na de reparatie, ik zou contact opnemen met de reparateur en het probleem uitleggen. Een beetje nette winkel handeld dat af onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Susan74
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 29-01 18:35
Beste swhnld,
Ik ben al terug gegaan, hij heeft hem vervolgens opengemaakt, schoongemaakt en nogmaals gekeken (zegt hij) hij kon niks geks vinden.

Ik heb het idee dat de telefoon telkens met mast wissel problemen heeft. Kan dat en waar zou dat aan kunnen liggen?
M.v.g Susan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Een mast wissel zou niet logisch zijn wanneer je je op een plaats bevindt, wel als je onderweg bent. Maar wat ook kan is een probleem met de netwerk configuratie van de provider.

Bij welke provider zit je aangesloten?

En kun je in de instellingen, onder Verbindingen, Mobiele Netwerken, eens proberen de instellingen van 5G/4G/etc. naar 4G/3G/etc te zetten? Hoe gaat dat met de stabiliteit?