De beste 1080p-game-pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
Artikel: Best Buy Guide: De beste 1080p-game-pc
Auteur: @willemdemoor

Voor zover ik kan zien is die voeding *nergens* meer beschikbaar, hoe kan dat dan nog altijd jullie advies zijn? Snap dat het niet het spannendste deel van de build is (voor zover de 1080 build spanned kan zijn), toch tijd voor een kleine update.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Eens, het gaat niet lekker met de G12. Ik heb de PP11 het primaire advies gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 23:22
De gelid tranquilo kreeg een great value award, toen hij werd vergeleken met grotere, duurdere koelers. In de roundup die nu gepubliceerd is (onder de 30 euro) komt hij zo'n beetje als slechtste uit de test. Misschien maar snel die award intrekken? En in ieder geval de adviezen aanpassen. Hij zit in meerdere bbg's.

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:42
Een vraag over deze opstelling: het moederbord heeft 3 PCI-express-sloten, van boven naar beneden:
-1 x PCI Express x16 slot (PCIEX16)
-1 x PCI Express x1 slot (PCIEX1)
-1 x PCI Express x16 slot (PCIEX4)

Als videokaart heb ik niet de RTX 4060, maar een 1050TI. Verder heb ik precies de opstelling zoals in de Best Buy Guide. Maakt het qua snelheid nog uit in welke van de twee 'x16'-sloten ik de videokaart doe en in welke de harde schijf?
De videokaart is vrij dik, en ik wil ook een Wifi-kaart installeren. Dat kan (volgens mij) alleen als de videokaart in het onderste PCI Express-slot staat. Daarnaast weet ik niet of het voor de HD (WD Black SN770 1TB) qua snelheid nog uitmaakt in welke poort hij staat?
Ik vraag dit omdat dit voor mij de eerste keer is om een HD te installeren in een PCI Express-slot :)

Edit: ik had toen ik dit schreef niet door dat er een aparte poort is voor de NVM-SSD, daar kwam ik bij het bouwen achter. Ik dacht dat die in een reguliere PCI Express-aansluiting moest. Het probleem is er dus niet :) Mooi systeem, om de HD zo aan te sluiten!

[ Voor 42% gewijzigd door Jakkus op 28-02-2025 18:00 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoboVR
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-07 04:03
Beste redactie,

Ik had een kleine vraag bij het onderdeel van geheugen intern.

G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS
32GB DDR4 @ 3.200MT/s, kit van 2

''Het geheugen in dit systeem is al eerder voorbijgekomen in de Desktop BBG; het is hetzelfde Aegis F4-geheugen van G.Skill dat we eerder aanraadden. Met een prijs van slechts 65 euro voor een knap kitje van 32GB is DDR4 nog altijd een stuk goedkoper dan DDR5: nog een reden om het AM4-platform boven AM5 te prefereren. Het geheugensetje heeft een snelheid van 3200MT/s. Voor onze benchmarks zetten we het XMP-profiel in het bios aan, waardoor het geheugen keurig op de opgegeven 3200MT/s werkt.''

Is het XMP profiel niet alleen bedoeld voor Intel onderdelen?

Met vriendelijke groet,

LoboVR