Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bum
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-04 20:33
Natuurlijk iets stoms gedaan.... belangrijke data weggemaakt.

M'n oude Sony XZ3 (Android 10) had kuren, dus op een gegeven moment een factory reset gedaan.
Ik dacht dat ik met een kopie van \Android\data alle data van de apps had gekopieerd, maar blijkbaar staat de belangrijke app-data ergens anders op de telefoon... (Verborgen?)
Is er nog een manier om dit terug te halen: alle tips zijn welkom (een half jaar tijdregistratie van werk :'( )

Ik heb wel proefversies van o.a. DrFone geprobeerd, maar die vinden alleen 'gewone' bestanden zoals foto's, documenten, Whatsapp berichten etc.

Iemand die weet hoe dit te fixen is? Alle tips zijn zeer welkom.
Bart

HP Zbook G8 | Synology DS1511+

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik acht de kans vrij klein. "A factory reset erases all your data from your phone. Doing a factory reset will delete nearly everything on the device, including: Personal data: This includes documents, photos, videos, music, and other types of personal files.". Immers, als er data achter zou blijven, zou het niet prettig zijn als je de phone verkoopt. Een slimme gast zou dan je oude data terug kunnen halen...

[ Voor 31% gewijzigd door Microkid op 17-01-2025 13:42 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bum
Het lijkt niet zo'n probleem om alles wat je noemt terug te halen: de foto's en gewone bestanden staan er nog gewoon op (voorzover ik in de preview van die recovery-apps kan zien). Vandaar dat ik hoop heb dat die andere bestanden ook nog ergens rondzwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De meeste gebruikers data zit in de root folders. Heb je je telefoon geroot? Zo niet dan kunnen de recovery-apps ook niet bij die oude data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlennLB
  • Registratie: December 2023
  • Nu online
Is de betreffende tijdsregistratie app niet toevallig aan een account en dus mogelijk aan de cloud gekoppeld? Dat de data weer terug komt na inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bum
RepareerDroid schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:45:
De meeste gebruikers data zit in de root folders. Heb je je telefoon geroot? Zo niet dan kunnen de recovery-apps ook niet bij die oude data.
Ah ok, dank je, er begint me weer iets te dagen :-) Heb ooit wel geprobeerd om 'm te rooten, maar kreeg het niet lekker voor elkaar en toen opgegeven.
Hoop dat er nog iets te vinden is om zo'n oude telefoon te rooten.
GlennLB schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:50:
Is de betreffende tijdsregistratie app niet toevallig aan een account en dus mogelijk aan de cloud gekoppeld? Dat de data weer terug komt na inloggen.
Nee, helaas. Ik had deze juist genomen omdat ie de data local houdt |:(

Pagina: 1