Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 09:56
Voor de promo 'Let's Hear It 2024 Winter' van Gigabyte, waarbij je € 20 steam tegoed kunt krijgen bij het achterlaten van een review moet je je product registreren. Daarbij is naast het serial number ook een 'check number' nodig. De uitleg in het formulier heeft deze afbeelding bijgevoegd: Afbeeldingslocatie: https://global.aorus.com/img/img_es/03.png, maar mijn sticker heeft geen 'check number'.

Voor wie het serienummer sowieso niet kon vinden: het zit achter op de monitor verstopt in het vak waar je de standaard in hebt vastgeklikt, zegmaar de 'VESA socket'.

Beste antwoord (via MeanGreen op 17-01-2025 13:07)

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:54
Als de monitor van het type is wat gelinkt is in dit topic dan moet het erop zitten. Mits je deze bij een van de aangesloten winkels hebt gekocht.

De deelnemende winkels zijn: Alternate.nl, Alternate.be, Azerty, Megekko, Informatique, Paradigit, YourBuild en GameComputers.nl.

En heb je hem in de volgende periode gekocht:

1 november 2024 tot en met 31 januari 2025

[ Voor 43% gewijzigd door lordgandalf op 17-01-2025 12:47 ]

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:04
Heb je het product wel bij een winkel gekocht die mee doet aan deze actie?
Want als je het product van een winkel hebt gekocht met producten uit andere landen bevindt dit check number zich niet op deze sticker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
En wat kwam er uit:
13. Vragen? Neem contact op met: aorus_bnlx@gigabyte.com of stuur ons een berichtje op onze Facebook, Instagram, Twitter of Discord server.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• lordgandalf
Als de monitor van het type is wat gelinkt is in dit topic dan moet het erop zitten. Mits je deze bij een van de aangesloten winkels hebt gekocht.

De deelnemende winkels zijn: Alternate.nl, Alternate.be, Azerty, Megekko, Informatique, Paradigit, YourBuild en GameComputers.nl.

[ Voor 43% gewijzigd door lordgandalf op 17-01-2025 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Bedankt voor de snelle reacties!
99ruud99 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:39:
Heb je het product wel bij een winkel gekocht die mee doet aan deze actie?
Ja, Megekko staat vermeld op de promo pagina, en ook Megekko adverteert ermee op de site en op de bon bij de bestelling.
lordgandalf schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:45:

Ja, 13 januari.
Tralapo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:40:
En wat kwam er uit:

13. Vragen? Neem contact op met: aorus_bnlx@gigabyte.com of stuur ons een berichtje op onze Facebook, Instagram, Twitter of Discord server.
[...]
Zo ver was ik nog niet gekomen, ik was dus bij 5.1 gestrand. :P Maar ik ga ze nu mailen. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordgandalf
Mis je benodigde gegevens, zoals het checknummer van je product of heb je een complete geassembleerde computer gekocht, stuur ons dan een mailtje met: De factuur, de serienummers van de producten en je naam. Dan checken wij deze informatie met onze partner. dit staat ook op de site dit ook al gedaan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
Nou, beetje dom 8)7 op de doos zit dus ook een sticker met alle gegevens.

In my defense, de doos voor een 32" is best enorm :P

Binnen een minuut had ik antwoord van de helpdesk van Gigabyte, daar konden ze desnoods via het serienummer dat nummer ook achterhalen. Hopelijk heeft iemand in de toekomst nog iets aan deze vraag en de antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Soms is het antwoord zo simpel en dan mis je het omdat je wel weet wat je doet :D Heb ik ook wel eens gehad hoor van waar vind ik dat nu weer en dan lees ik nog een keer en dan is het van doh het was zo simpel :P

Pagina: 1