Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-05 21:38
Mensen, vandaag weer een interessante case. Voor een familielid ben ik aan de gang gegaan om een Galaxy S7 te resetten. Allerlei trucks toegepast maar kwam niet in het wipe data menu. Toestel is met T-Mobile logo bij een normale restart. Uiteindelijk weer een YouTube filmpje bekeken en heb vanuit het volledig uitgezette toestel de volume up knop, power button en de homeknop tegelijkertijd ingedrukt tot het logo kwam. Nu kom ik niet meer verder en staat het toestel (aan de lader) al meer dan een uur met het scherm volgens de foto. Wat gaat hier mis en hoe kan ik dit oplossen. Bedankt voor het meedenken. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQlJAY03a6ttXo1DSG6Ji4dUZgI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uEk8Q69aldI2pVCPRIXdTsOX.jpg?f=fotoalbum_large

Leonardus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb dit scherm ook al eens gehad en het toestel toen wel uitgezet uiteindelijk. Dit scherm komt als je de verkeerde volumeknop (volume omlaag) indrukt. Niet per ongeluk de volume omlaag ingedrukt?

Om in recovery mode te komen dien je knoppen aan/uit + volume omhoog + home ingedrukt te houden totdat je in het menu komt. Het kan zijn dat je na een update de telefoon aan een pc gekoppeld moet zijn wilt de bovenstaande knoppen combinatie werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
Gismo1979 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:54:
Ik heb dit scherm ook al eens gehad en het toestel toen wel uitgezet uiteindelijk. Dit scherm komt als je de verkeerde volumeknop (volume omlaag) indrukt. Niet per ongeluk de volume omlaag ingedrukt?

Om in recovery mode te komen dien je knoppen aan/uit + volume omhoog + home ingedrukt te houden totdat je in het menu komt. Het kan zijn dat je na een update de telefoon aan een pc gekoppeld moet zijn wilt de bovenstaande knoppen combinatie werken.
Tnks voor je antwoord. Probleem is alleen dat ik met geen mogelijkheid het toestel meer uit krijg.

Leonardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ook niet door de aan uit knop ingedrukt te houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leonardus
@Gismo1979 Uiteindelijk gelukt, aan/ uit + vol down, daarna volgens afbeelding. Opgelost! Tnks voor de medewerking!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WI0jw1MqAw-QGrRfnYluZng8YIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OxdgU7ghx9lv5dpPNjgAkHWZ.jpg?f=fotoalbum_large

Leonardus