Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:40
Ik heb onlangs mijn oude CS:GO-inventory, die ik al jaren niet gebruikte, verkocht op een handelsplatform voor skins. Nu kan ik kiezen om mijn opbrengst in euro’s of in crypto te laten uitbetalen.

Als ik voor crypto ga, vraagt de site om een Polygon-walletadres, maar ik weet niet of ik zo’n adres al heb. Op mijn Bitvavo-account kan ik wel crypto storten en een walletadres vinden voor USDC, maar ik twijfel of dat het adres is dat de site nodig heeft.

Ik zie ook dat er verschillende aanbieders zijn waar ik een nieuwe Polygon-wallet kan aanmaken. Hoe weet ik echter welke aanbieder geschikt is? En is het überhaupt wel nodig om er een aan te maken?

Tenslotte kan ik er ook voor kiezen om mijn geld in euro’s te laten uitbetalen en dit naar mijn Bitvavo-account over te zetten.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:45
jordyyyys schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:22:
Ik heb onlangs mijn oude CS:GO-inventory, die ik al jaren niet gebruikte, verkocht op een handelsplatform voor skins. Nu kan ik kiezen om mijn opbrengst in euro’s of in crypto te laten uitbetalen.

Als ik voor crypto ga, vraagt de site om een Polygon-walletadres, maar ik weet niet of ik zo’n adres al heb. Op mijn Bitvavo-account kan ik wel crypto storten en een walletadres vinden voor USDC, maar ik twijfel of dat het adres is dat de site nodig heeft.

Ik zie ook dat er verschillende aanbieders zijn waar ik een nieuwe Polygon-wallet kan aanmaken. Hoe weet ik echter welke aanbieder geschikt is? En is het überhaupt wel nodig om er een aan te maken?

Tenslotte kan ik er ook voor kiezen om mijn geld in euro’s te laten uitbetalen en dit naar mijn Bitvavo-account over te zetten.
Bij het ontvangen van USDC dien je ook het netwerk te kiezen waarop je het wilt ontvangen, daar moet je naar kijken in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-06 18:29
Dat polygon adres is het 'oude' Matic netwerk. Wordt gewoon gebruikt vanwege de goedkope transactie kosten. Moet je ontvangende cex (bitvavo) wel usdc indersteunen op het polygon netwerk.

Lijkt me beter dat je het in euros laat uitbetalen en daarna kijkt wat je ermee wil doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:36:
Dat polygon adres is het 'oude' Matic netwerk. Wordt gewoon gebruikt vanwege de goedkope transactie kosten. Moet je ontvangende cex (bitvavo) wel usdc indersteunen op het polygon netwerk.

Lijkt me beter dat je het in euros laat uitbetalen en daarna kijkt wat je ermee wil doen.
En dat doet bitvavo niet. Beter euro's dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:42

The Third Man

The Third Jellyfish

Pylogon draait net zoals zovelen op de ETH blockchain, je kan het dus gebruiken met een Ethereum multichain wallet zoals MetaMask. Via een bridge platform als te vinden op https://defillama.com/bridges kan je tussen tokens en chains wisselen ('swappen') en het zo naar een token krijgen wat je wel op Bitvavo kan storten. Voorbeeldje is Arbitrum op de gelijknamige chain.
Hoe werkt dat dan precies? Bedoelen ze een daadwerkelijk storting? Kan dat uberhaupt naar Bitvavo?

[ Voor 4% gewijzigd door The Third Man op 18-01-2025 14:48 ]