Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:03

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Topicstarter
Mijn vraag
Is er ook een moderne variant beschikbaar van de media player genaamd Mede8er? (of een ander merk maar die dus vergelijkbaar werkt/functionaliteit heeft) Ik gebruik deze media speler nu al meer dan 10 jaar en tegenwoordig zijn de film in 4K of h.265 en dat speelt deze speler helaas niet af. Maar voor de rest is het gewoon een media speler die gewoon altijd werkt. Echt altijd. Wat je er ook tegen aangooit. Hij speelt het al jaren af zonder dat je weer moet prutsen terwijl je juist film wilt gaan kijken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik de Mede8er 800x3d (beneden) en de mede8er 600x3d boven nu al jaren, voor al mijn H.254 content. want het werkt gewoon altijd. Via NFS share richting mijn Synology nas (met alle films/series/muziek) of ik luister DTS muziek af.

ik gebruikte dus nu al jaren DS-Video van synology zelf voor H.265 content of 4K met een gemeenschap hack zodat DTS geluid ook werkt op mijn Mibox 4S android tv kastje. Maar Synology heeft nu besloten dat ik nu moet kiezen uit of DS-video verliezen of een veilige en geupdate Synology nas bezitten.

Toen werd mij Jellyfin aangeraden en dit heb ik geïnstalleerd maar de NAS (DS918+) is nu al een maand bezig met de bibliotheek te scannen en de nas is gewoon traag. (nog niet eerder meegemaakt dat een programma daarop zo zwaar is dat je het merkt in het functioneren van de nas) En ook loopt deze container steeds opeens vast. maar was wel stabieler dan hem installeren via de gemeenschap center in de package center, Dus ik ga die weer verwijderen dit is duidelijk niet de richting waarop ik op wil.

Kodi staat ook op de Miboxs geïnstalleerd. (heb er boven ook één staan) maar die kan niet verbinden via NFS shares waarbij zoals ik al aangeef de MEDE8ER altijd gewoon werkt. ook stotteren veel films/series vaak, al loopt het vaak eerst soepel maar dan na 10/30 seconden begint het te stotteren of stopt het met afspelen, en als je gaat vooruit of achteruit spoelen dan stopt hij ook met afspelen of het geluid stottert etc. ook niet ideaal dus. plus je hebt er altijd werk mee want ik ben in december overgestapt naar Odido (vanaf ziggo) en nu opeens kan die geen NFS shares meer vinden. Kortom je hebt er altijd werk mee en ik stap jaarlijks over en KPN/Odido/Ziggo gaan allemaal anders met deze dingen om ook heeft elke router weer eigenaardigheden vaak. Ligt dit nu aan de zwakke processors tegenwoordig in die android tv kastjes?

Ik heb de computer tegenwoordig ook aangesloten aan de tv via een HDMI kabel en Toslink kabel voor muziek en film kijken als het weer eens allemaal niet werkt maar het liefste heb ik gewoon een dedicated media player.

Dus mijn vraag is er ook een moderne variant van een Mede8er waarbij alles altijd gewoon werkt? en dat je iets één keer instelt en dat je het gewoon altijd werkt?
Dus met moderne h.265 support en 4K support?
Dus geen android kastje die vaak under powered is en je via kodi moet werken?

Vake bei te bange

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:55
Nvidia shield is het eerste wat in mijn hoofd opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Topicstarter
MoiZie schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 21:55:
Nvidia shield is het eerste wat in mijn hoofd opkomt.
Maar dan wel wachten tot daarvoor een nieuw model uit komt. Het huidige model komt alweer uit 2019., maar inderdaad ik kan mij herinneren dat dit wel één van de sterkte android media speler is op de markt.

We leven wellicht ook wel in een verkeerde tijdperk waarin alles streaming is.
En ik doe iets wat steeds minder mensen doen?

Vake bei te bange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aryg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 21:42
voor wat betreft je nas zou je ook nog je geheugen kunnen uitbreiden hiermee is ook nog wel snelheid winst te behalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Mini pc/nuc of iets dergelijks? Heb ik ook, ik speel alleen geen 4k content af dus weet niet of dat gaat.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zou een mediaplayer a la Nvidia shield kunnen kopen idd, maar dan praat je al snel over een paar 100 euro.

Wat je ongetwijfeld ook hebt is een 4k tv, vermoedelijk smart, met spul ingebouwd om dit soort content moeiteloos af te kunnen spelen, rechtstreeks van je nas.
Zo niet, zou ik serieus een nieuwe tv overwegen die dat allemaal wel kan. Is onderhand net zo duur :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:25

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Ik heb, in jouw situatie, een gebruikte osmc vero 4k gekocht. Ondersteunt h265 & nfs (hoewel ik het mounten van de nfs-share in rc.local heb moeten zetten). Enige probleem dat ik ontdekte is dat dvd-iso's niet (meer) ondersteund worden. 30 euro in vraag & aanbod, dat vond ik een prima prijs/kwaliteit verhouding.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:28
Ah med8er, vroeger ook gehad, dit ding was zijn tijd ver voor uit.
Ik gebruik nu een Apple TV met infuse icm mijn synology, werkt perfect.
Voordeel is dat de Apple TV de transcoding doet en de nas alleen maar een file server is.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik herinner me dat Vero mediaspelers maakt die dit moeten kunnen. Gezien de prijs op V&A lijken ze nog best betaalbaar ook: v&a aangeboden: OSMC Vero 4K+

Zelf overigens geen ervaring mee, maar goede dingen over gehoord.

Ik herken je vraag wel. Eigenlijk is een goede HTPC de enige oplossing die altijd alles speelt. Tegenwoordig kan ik in de praktijk voor alles wat nieuw is echter goed uit de voeten met de ingebouwde mediaplayer van LG, in combinatie met Jellyfin (waar LG een prima app voor heeft) voor de moeilijker content (maar de HDR ondersteuning van Jellyfin is dan weer niet consistent).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:30
Ik heb ook nog een 800X3D staan die regelmatig gebruikt wordt. De missende H.265 codec los ik op door met Handbrake eventuele H.265 gevallen om te zetten naar een H.264 versie. Ik maak alleen geen gebruik van 4K beeld aangezien mijn TV zo groot niet is. Ik kan me voorstellen dat dit een stuk meer vraagt van de intussen al wat oudere processor in de Mede8er. Zolang het apparaat blijft werken blijf ik deze gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
angerfist-yentl schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:00:
[...]

Maar dan wel wachten tot daarvoor een nieuw model uit komt. Het huidige model komt alweer uit 2019., maar inderdaad ik kan mij herinneren dat dit wel één van de sterkte android media speler is op de markt.

We leven wellicht ook wel in een verkeerde tijdperk waarin alles streaming is.
En ik doe iets wat steeds minder mensen doen?
Maar als de Shield uit 2019 probleemloos alle 4k content speelt, waarom zou je dan wachten op een nieuwe versie? Het heeft er alle schijn van dat die er helemaal niet komt omdat het apparaat nog gewoon voldoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cnet
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 22:47
Ik heb vroeger ook een Med8ter gehad omdat ik een 3D tv had.
Later heb een dune hd pro vision 4k gehad. En nu een Zidoo ZX9 pro.
Allebei erg goede spelers en doen precies wat ik wil. Ook in samenwerking met mijn NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:16
Ik heb op een goedkope China box Coreelec gezet. Speelt alles af behalve Dolby Vision. Voor €35 echt geen geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Onthou wel dat je van 1080p naar 4k gaat met een zwaardere codec. Dat is wel gevoeliger voor netwerk hickups wat stotteren etc. kan veroorzaken.
Ik gebruik hier gewoon een Google Streamer met VLC player naar mijn Synology. VLC player kan daar gewoon bij de NFS shares komen. Daar zit overigens wel een losse actieve switch tussen, ik laat het interne verkeer niet over de modem van mijn provider lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:18

liberque

Vrijzinnig!

pagani schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:32:
[...]

Maar als de Shield uit 2019 probleemloos alle 4k content speelt, waarom zou je dan wachten op een nieuwe versie? Het heeft er alle schijn van dat die er helemaal niet komt omdat het apparaat nog gewoon voldoet.
Helaas, de Shield Pro 2019 speelt dus niet meer alle 4k content probleemloos af. Een aantal nieuwe hw codecs worden niet meer ondersteunt vanwege de leeftijd van de chip (2012). De Shields werden gemaakt met de hw van Nintendo Switch. Jarenlang heeft dit stilgelegen omdat er geen nieuwe Switch kwam, maar de Switch 2 is nu aangekondigd. Dit betekent dat er goede hoop is op een nieuwe Shield.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etrans
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Waarom niet linken naar Tweakers PW? ;)

Kan er naar hartenlust aan- en uitgevinkt worden wat iemand zou willen hebben aan mogelijkheden voor een media speler.

[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 17-01-2025 14:24 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:19
thunder7 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 06:39:
Ik heb, in jouw situatie, een gebruikte osmc vero 4k gekocht. Ondersteunt h265 & nfs (hoewel ik het mounten van de nfs-share in rc.local heb moeten zetten). Enige probleem dat ik ontdekte is dat dvd-iso's niet (meer) ondersteund worden. 30 euro in vraag & aanbod, dat vond ik een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Vero 4K is zeker goed, speelt bij mij alles, inclusief ISO's en DVD Folders.
Alle geluidsformaten moeiteloos, heb alleen geen ervaring met streamen vanaf een NAS oid.

Weet t soms wel beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nikel schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:18:

Ik herken je vraag wel. Eigenlijk is een goede HTPC de enige oplossing die altijd alles speelt. Tegenwoordig kan ik in de praktijk voor alles wat nieuw is echter goed uit de voeten met de ingebouwde mediaplayer van LG, in combinatie met Jellyfin (waar LG een prima app voor heeft) voor de moeilijker content (maar de HDR ondersteuning van Jellyfin is dan weer niet consistent).
Sja. ook dat is IMHO niet ideaal
Ik heb er een, en ja hij speelt alles af.
maar fatsoenlijn 5.1 geluid als dts doorsturen naar mijn versterker had ik in windows 10 al regelmatig moeite mee. En in windows 11 krijg ik het momenteel compleet niet voor elkaar.
angerfist-yentl schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:00:
[...]

Is er een reden om aan te nemen dat die binnenkort uitkomt ?
(Afgezien van wishfull thinking en het feit dat ik er ook 1 wil........)

[ Voor 24% gewijzigd door heuveltje op 17-01-2025 14:38 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:13
Ik heb voor thuis Jellyfin op een Nvidia Shield en ben aan het experimenteren nu met een Homatics Box R Plus waarop Jellyfin niet goed werkt (geluid slechter dan zou moeten) maar Kodi vanaf een SMB share wel goed lijkt te werken (niet uitgebreid getest). Dit wilde de Nvidia Shield niet goed doen. Ik wilde eigenlijk een Nokia 8010.
De software van de Homatics voelt niet af. Het werkt niet helemaal zoals het zou moeten.
De Nokia schijnt ook wel problemen te kennen maar wel minder.

Overigens:
We hebben voor iemand met een beperking die niet kan lezen maar wel iconen kan herkennen een Mede8er 450 met oude software die meer bestond uit iconen. Als dat ding stuk gaat is dat best wel een probleem. Het modernere is al snel te ingewikkeld of moet je voor kunnen lezen om te weten wat je doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
De beste optie is de zidoo z3000 pro, speelt alles probleemloos af met dezelfde interface als med8tor. Geen gerommel met apps of software, gewoon aansluiten en go. Met ook nog veel opties om in te stellen die med8tor niet heeft. En heeft 2 hmdi outs dus 1 voor je av en de ander voor je tv. Dat heeft vrijwel geen enkele speler.

[ Voor 18% gewijzigd door biggydeen2 op 17-01-2025 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
Ik heb zelf nog niet gemerkt dat de shield (2017 die ik heb) iets niet kan afspelen dat ik ertegenaan gooi.

Ik heb zelf ook een ds918+ en gebruik plex (ooit eens lifetime pass opgepikt, maar voor lokale content is die niet eens nodig)
De shield is krachtig genoeg als speler, dus synology hoeft niet te transcoden.

Maar mocht er een nieuwe shield komen, sta ik ook vooraan 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Topicstarter
biggydeen2 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:30:
De beste optie is de zidoo z3000 pro, speelt alles probleemloos af met dezelfde interface als med8tor. Geen gerommel met apps of software, gewoon aansluiten en go. Met ook nog veel opties om in te stellen die med8tor niet heeft. En heeft 2 hmdi outs dus 1 voor je av en de ander voor je tv. Dat heeft vrijwel geen enkele speler.
Hmm interessant bedankt voor je bericht.

Mij lijkt de Z30 PRO heel veel lijken op de Mede8er 800x3D qua vormfactor en kan zo op zijn plek gezet worden in mijn tv meubel die al behoorlijk vol staat met andere apparatuur (via dezelfde aansluitingen etc) maar vind het lastig om het verschil met de Z3000pro te overzien die u/jij aanraadt. Gezien hij wel flink duurder is. Bij mede8er kon je beter de 500x3D en 400x3D laten staan omdat die flink trager waren (die had ik toen eerst voor boven besteld maar snel omgeruild voor de 600x3D)
Zou dat hier ook het geval zijn of is de z30 pro voldoende?

Wat ik kan zie mist de Z30 pro een extra HDMI poort (audio passthrough) een koeling fan en 2 GB aan geheugen. en een interne voeding maar is wel 249 euro goedkoper?

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
heuveltje schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:36:
[...]

Sja. ook dat is IMHO niet ideaal
Ik heb er een, en ja hij speelt alles af.
maar fatsoenlijn 5.1 geluid als dts doorsturen naar mijn versterker had ik in windows 10 al regelmatig moeite mee. En in windows 11 krijg ik het momenteel compleet niet voor elkaar.
Dan gaat er echt iets niet goed ergens, nog nooit problemen mee gehad.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
SunnieNL schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:39:
...
Daar zit overigens wel een losse actieve switch tussen, ik laat het interne verkeer niet over de modem van mijn provider lopen.
Je neemt de moeite om het te noemen, dus ik moet er op reageren.. Wat is een actieve switch? Denk je dat je provider je interne netwerk verkeer bekijkt?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
angerfist-yentl schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:21:
[...]

Hmm interessant bedankt voor je bericht.

Mij lijkt de Z30 PRO heel veel lijken op de Mede8er 800x3D qua vormfactor en kan zo op zijn plek gezet worden in mijn tv meubel die al behoorlijk vol staat met andere apparatuur (via dezelfde aansluitingen etc) maar vind het lastig om het verschil met de Z3000pro te overzien die u/jij aanraadt. Gezien hij wel flink duurder is. Bij mede8er kon je beter de 500x3D en 400x3D laten staan omdat die flink trager waren (die had ik toen eerst voor boven besteld maar snel omgeruild voor de 600x3D)
Zou dat hier ook het geval zijn of is de z30 pro voldoende?

Wat ik kan zie mist de Z30 pro een extra HDMI poort (audio passthrough) een koeling fan en 2 GB aan geheugen. en een interne voeding maar is wel 249 euro goedkoper?
Zoals aangeven zitten er 2 hdmi poorten op. 1 voor audio en 1 voor beeld. De z3000pro bevat de snelste en meest krachtige chip die je kunt vinden en is significant beter en sneller dan wat de 800x3d kan.

Maar volgens mij bedoel je iets anders. De z3000pro is natuurlijk op alle vlakken significant beter dan de med8ter. Boven de z3000 pro zit nog de uhd versie maar die heb je niet nodig. Je hebt ook nog Dune mediaspelers maar die missen een aparte hmdi voor audio. Als je de beste mediaspeler zoekt is de zidoo z3000 pro de enige optie met 2 hdmi outs. De rest gebruikt ook de nieuwste chipset maar heeft maar 1 hmdi out. Dat is geen probleem als je AV 4k hdr+ en hmdi 2.2 in en outputs heeft. Maar een av van een paar jaar terug heeft dat niet. De zidoo doet alleen geen officiële Dolby vision. Maar dat kunnen de meeste spelers niet. En volgens mij ook geen 3d. Dus als je 3d films kijkt moet je even verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
sig69 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 01:53:
[...]

Je neemt de moeite om het te noemen, dus ik moet er op reageren.. Wat is een actieve switch? Denk je dat je provider je interne netwerk verkeer bekijkt?
Sorry, dat had managed switch moeten zijn. Niet zo’n huis tuin keuken switch maar eentje met volledige web interface en die opties heeft als QOS en vlans (al het verkeer van mijn huis loopt er door heen dus had behoefte aan betrouwbaarheid, throughout en controle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:45
Je zou een NUC of een andere mini-PC kunnen nemen en daarop LibreElec (Kodi) als OS installeren. En dan zoiets als dit gebruiken om met de afstandsbediening van je TV de interface te bedienen. Of een eigen afstandsbediening voor je mini-PC.

Mocht je netwerkbinding een bottleneck zijn voor 4K streamen, dan zou je ook nog kunnen overwegen om een schijf met flinke opslagcapaciteit in de mini-PC te zetten en via SMB je videofiles er vooraf op zetten.

In deze leuke video van Jef Geerling gebruikt hij een Raspberry Pi, maar het is in principe van toepassing om iedere PC.

iPhone 13 mini (iOS 26) [daily driver]
Jolla C2 (Sailfish OS 5)
Xiaomi Pad 6 (Sailfish OS 5)
OnePlus 6T (Ubuntu Touch 20.04)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

verplaatst naar Beeld en geluid koopadvies

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

bastian433 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:56:
Ik heb voor thuis Jellyfin op een Nvidia Shield en ben aan het experimenteren nu met een Homatics Box R Plus waarop Jellyfin niet goed werkt (geluid slechter dan zou moeten) maar Kodi vanaf een SMB share wel goed lijkt te werken (niet uitgebreid getest). Dit wilde de Nvidia Shield niet goed doen. Ik wilde eigenlijk een Nokia 8010.
De software van de Homatics voelt niet af. Het werkt niet helemaal zoals het zou moeten.
De Nokia schijnt ook wel problemen te kennen maar wel minder.

[knip]
Ter info, die Homatics R Plus en Nokia 8010 zijn beiden een SEI804 product. In theorie zouden ze zelfs via dezelfde Android TV softwareversie kunnen draaien, maar het zou ook een totaal verschillende versie kunnen zijn, want op beiden zou nog Android TV V11, V12 of zelfs V14 kunnen draaien.

Dus als de ene het beter of slechter doet, dan zal dat voornamelijk met de software versie op het apparaat te maken hebben.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 02:28

fcs

Ik zit in hetzelfde situatie.
Kom van een nvidia shield pro 2019 af.
De lan port is helaas defect, dus nu doe ik alles via wifi.

Niet idiaal voor 4k content streamen vanaf een nas.
Idd, de ds video hebben ze eraf gedonderd. Das wel jammer, nu kan mijn LG 4k tv de bestanden niet meer vinden.
Plex op de nas kan ie niet aan (oudje, ds411j).

Heb voor de volgende media speler gekozen: Dune 8k pro.
Ze hebben meerderen, kunnen alle content afspelen omdat het nieuwe chips zijn, en updates zien er ok uit.

Wel iets duurder, maar hebben alle aansluitingen die je maar kunt bedenken.
Mocht je geen 8k nodig hebben,dan zijn er ook 4k varianten in de omloop.
Zou zegen, check eens hun website uit.

Misschien zit er iets leuks tussen binnen je marge.

Er zijn andere, goedkopere media spelers. Maar als je aan een nvidia shield zit te denken, dan kom je aardig in de buurt van de prijsen van de Dune.
Afgezien daarvan, de Shields krijgen geen updates meer. Ze worden nog wel verkocht, maar support is er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een beetje moderne TV kan ook mkv files afspelen van een NAS. Mijn LG C3 uit 2024 is wat vlotter met de interface dan een uit 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:33
Mij lijkt de Z30 PRO heel veel lijken op de Mede8er 800x3D qua vormfactor en kan zo op zijn plek gezet
De vorm wel maar de afmetingen niet. Z30 is 43 cm breed, Mede8er is 23 cm breed.

Hier 2 stuks 600x3D staan en allebei nog steeds in gebruik.
Zit ook nog wel eens te kijken naar vervanging, maar iets wat simpel geripte DVD's afspeelt met VOB bestanden in een VIDEO folder ben ik nog niet tegengekomen. Of het wordt vergeten bij de specs.
En dat is 95% van mijn film media.

Maar zo lang ze het nog doen heb ik geen haast. 1080p is genoeg voor mij.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Pagina: 1