Mijn vader heeft een gehoorapparaat met bluetooth. De geluidskwaliteit is zeer goed.
Nu zoekt hij een HiFi set, liefst met cd speler
, usb en DAB+ radio die kan uitzenden over bluetooth zodat hij dat met zijn gehoorapparaat kan beluisteren.
De meeste HiFi sets hebben een bluetooth in, maar wat ik dus zoek is een set met bluetooth out.
Zoiets zou er moeten zijn, omdat je sets hebt die het geluid via bluetooth naar speakers sturen. Echter vraag ik mij af of deze draadloze boxen niet dedicated zijn toegewezen en dat je dus geen andere bluetooth apparaten kunt vebinden (lees: een gehoorapparaat).
Een eventuele oplossing met een bluetooth out dongle o.i.d. is eventueel ook goed.
De zoekfunctie levert mij niks op. Kan iemand mij hiermee helpen?
Nu zoekt hij een HiFi set, liefst met cd speler

De meeste HiFi sets hebben een bluetooth in, maar wat ik dus zoek is een set met bluetooth out.
Zoiets zou er moeten zijn, omdat je sets hebt die het geluid via bluetooth naar speakers sturen. Echter vraag ik mij af of deze draadloze boxen niet dedicated zijn toegewezen en dat je dus geen andere bluetooth apparaten kunt vebinden (lees: een gehoorapparaat).
Een eventuele oplossing met een bluetooth out dongle o.i.d. is eventueel ook goed.
De zoekfunctie levert mij niks op. Kan iemand mij hiermee helpen?
Gasloos sinds maart 2019. 16kW warmtepomp + heatpipes. 11 kWp PV