Hey all. Kreeg ineens een belletje van m'n vader, zijn computer start niet meer op. Na wat onderzoek lijkt het mijn er op dat het moederbord dood is. Probleem is dat z'n computer een wat oudere bak is die ik een aantal jaar terug heb gemaakt:
Prijzen staan er zelfs niet meer bij omdat het allemaal niet meer verkrijgbaar is.
Ik zoek een?
Moederbord, als vervanging voor een Gigabyte GA-H81M-S. Ik heb geen idee wat ik moet kopen als vervanging. Er zijn op Tweakers maar 3 moederborden die verkrijgbaar zijn met socket 1150.
Wat is je budget?
Omdat het een wat oudere pc is zou ik liefst niet teveel willen uitgeven. Meer dan €100 wil ik liever niet betalen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar past in een Cooltek Coolcube Maxi, Micro-ATX/Mini-ITX.
--
Ik zie dat er een Biostar H81MHV3 op Tweakers staat die compatible lijkt, of heeft iemand een beter idee? Zou ik beter gewoon naar tweedehands moeten gaan kijken?
Bedankt voor de input
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i3-4170 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte GA-H81M-S | € 0,- | € 0,- |
2 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 71,- | € 142,- |
1 | Behuizingen | Cooltek Coolcube Maxi | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Iori | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair VS450 (80Plus) | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Sandisk Solid State Drive 64GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 142,- |
Prijzen staan er zelfs niet meer bij omdat het allemaal niet meer verkrijgbaar is.
Ik zoek een?
Moederbord, als vervanging voor een Gigabyte GA-H81M-S. Ik heb geen idee wat ik moet kopen als vervanging. Er zijn op Tweakers maar 3 moederborden die verkrijgbaar zijn met socket 1150.
Wat is je budget?
Omdat het een wat oudere pc is zou ik liefst niet teveel willen uitgeven. Meer dan €100 wil ik liever niet betalen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar past in een Cooltek Coolcube Maxi, Micro-ATX/Mini-ITX.
--
Ik zie dat er een Biostar H81MHV3 op Tweakers staat die compatible lijkt, of heeft iemand een beter idee? Zou ik beter gewoon naar tweedehands moeten gaan kijken?
Bedankt voor de input
Nummer 27 op de wereldranglijst stroopwafels eten.