Toon posts:

AMD of PENTIUM voor audio?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Verschillen ze in prestaties bij audiobewerken of in combinatie met audiohardware?

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Wat is een AMS toevalig een AMD maar ja licht er ook een beetje aan met wat voor programma je gaat werken.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor 24 sporen HD recording heb je ten eerste een gode HD nodig en ten tweede een CPU met een goede Floating point. en laat dat nou net een AMD zijn.

Verwijderd

AMD roelt wat fpu en verwerkingskracht betreft. Ten tweede loopt een goedkope AMD er heel wat duurdere Intel systemen uit......

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou "zit" ik niet zo op audiobewerking, maar zijn zaken als MMX, SSE en SSE2 ook niet belangrijk? Een P4 is naar mijn weten erg snel met lineaire datastromen (audio, zegt mijn gezond verstand) én heeft al die multimedia-dingetjes. Als een programma daar gebruik van maakt, lijkt mij een P4 ook wel een chille...

Verder vraag ik me af of het nog wel uitmaakt. Volgens mij is processorpower niet echt meer het probleem van de laatste tijd :7. Denk eerder aan een sloot snel geheugen en een snelle HDD. ;)

Ow, laten we hier ajb een technische discussie van maken. Als iemand zaken als: P4 zuigt of AMD rules gaat bleren heb je er niets aan. Onderbouw (goed). (8>

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 16:04
Op zaterdag 15 september 2001 15:16 schreef JvS het volgende:
Nou "zit" ik niet zo op audiobewerking, maar zijn zaken als MMX, SSE en SSE2 ook niet belangrijk? Een P4 is naar mijn weten erg snel met lineaire datastromen (audio, zegt mijn gezond verstand) én heeft al die multimedia-dingetjes. Als een programma daar gebruik van maakt, lijkt mij een P4 ook wel een chille...

Verder vraag ik me af of het nog wel uitmaakt. Volgens mij is processorpower niet echt meer het probleem van de laatste tijd :7. Denk eerder aan een sloot snel geheugen en een snelle HDD. ;)

Ow, laten we hier ajb een technische discussie van maken. Als iemand zaken als: P4 zuigt of AMD rules gaat bleren heb je er niets aan. Onderbouw (goed). (8>
kan maar het hoeft dus echt niet. Alles wat niet geoptimaliseerd is voor de P4 draait duz gewoon zwaar KUT! Ik spreek hier uit ervaring, 2 kennisen van me hebben dus een P4 staan maar met de meeste applicaties trekt zelfs mijn duron ze eruit. Alleen in 3dmark niet. maar zet er een Athlon/Palomino tegenover en hij delft helemaal het onderspit.

greetz Neographikal bij paultjah :)

MacBook Pro 14" 2021

Pagina: 1