Gelockte iphone toegankelijk maken met behoud van data?

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibo pietersma
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 17-01 07:31
Hallo allemaal,
Ik ben Ibo, 51 jaar. Een digibeet die ten einde raad is om het zo maar te zeggen.
Weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Het verhaal:
In November 2022 is mijn vrouw plotseling overleden. Ze had een iphone en uitgerekend daarvan waren niet de inloggegevens genoteerd (ook niet icloud). We hebben dusdanig vaak geprobeerd in te loggen met bekende codes, dat de iphone inmiddels voorgoed gelocked is.
Apple geeft aan dat ze alleen de telefoon naar fabrieksinstellingen kunnen zetten na het tonen van een overlijdensakte.
Ook heb ik contact gehad met een data recovery bedrijf die mijn niet kan helpen.

Nu las en zag ik dat flipper zero mogelijk wel in staat is om de telefoon en data te openen.
Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben en/of mijn hiermee kunnen helpen of adviseren?

In ieder geval bedankt voor de aandacht

groetjes,

digibeet Ibo

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als het mogelijk is dan zou dat al breed besproken zijn op het internet. Er bestaat geen achterdeur om toch je data terug te krijgen.

Apple heeft het goed dichtgetimmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
Apple geeft aan dat ze alleen de telefoon naar fabrieksinstellingen kunnen zetten na het tonen van een overlijdensakte.
In feite geef je zelf het antwoord al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

SA007

Moderator Tweaking
Sorry, maar we kunnen hier niet zien wat jouw intenties zijn en of jij toegang zou mogen hebben tot deze telefoon.

Ik stel toch voor om contact op te nemen met Apple, het policy hier staat het niet toe mensen te helpen met toestellen hacken.

(Daarnaast is dit het verkeerde subforum, zou in IOS moeten)

[ Voor 8% gewijzigd door SA007 op 16-01-2025 19:29 ]

Dit topic is gesloten.