Toon posts:

Robbie007 Banned, niet eerlijk ;(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb even zolang dit account aangemaakt omdat via de mail, niemand reageerde, Het zit dus zo, afgelopen dinsdag ben ik gebanned.

Waarom :? :?
Omdat ik, inmiddels 4 uur na de ramp, in het topic van 7000 tellende replays vroeg of de hardwareprijzen ook zouden gaan stijgen. Tenslotte had ik ook de TV aanstaan waarin ze, op RTL nieuws zeiden dat Wall street dicht was, en de benzine prijzen/olie prijzen flink zouden gaan stijgen, ook zou de dollar gaan zakken, en misschien er een sessie in Amerika zou plaats vinden.
Niets is hiervan, bijna niets van waar, alleen op dat moment was het zeker niet vreemd dat ik dat vroeg.
Inmiddels is er ' gewoon' een apart topic over gemaakt [topic=228019/1/25] . Terwijl dit de rede was voor mijn ban gaat iemand anders gewoon keihard een topic erover maken.

Kan mijn account weer geactiveerd worden zodat ik gewoon weer onder de naam robbie007 kan ' leven' ??

Verwijderd

kloontje maken isse nie slim.... worden ze alleen maar bozer van hier ;)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 september 2001 20:05 schreef 007Robbie het volgende:
ook zou de dollar gaan zakken, en misschien er een resessie in Amerika zou plaats vinden.
;)

Ik vind btw dat je wel gelijk hebt.

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 20:06 schreef Fallen_angel het volgende:
kloontje maken isse nie slim.... worden ze alleen maar bozer van hier ;)
Dat weet ik ook wel, maar wat moet je anders, voorbij gaan kan niet.
Jullie weten niet hoe het is 4 dagen geen replays kunnen uitvoeren, vrij lastig, GoT bezoek je dan toch niet want stel dat je een topic leest en je wilt graag reageren dan kan dat niet. Ik vraag gewoon aandacht aan een probleem/ [in mijn ogen ++> fout] wat er is gemaakt, die recht gezet moet worden.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Leuk is dat wanneer je in zo'n vliegtuig zit :(
Dit was jouw laatste opmerking voordat je gebanned werd, en imho is dit toch een redelijk serieuze reactie. Misschien is er een moderator iets te snel geweest met mensen bannen, en wellicht is jouw omschrijving als "niet eerlijk" wel terecht.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een topic van 7000 replies en dan nog ''ff zoeken''
* Delerium heeft als hobby telefoonboekscheuren, dus is wel wat gewent inmiddels....

ahum,... de oorspronkelijke reactie is helaas door een modje ge-edit.
Door robbie007 - dinsdag 11 september 2001 20:54
Niet al te nette reaktie aangezien de gebeurtenissen...
[Dit bericht is gewijzigd door Llewella op 11-09-2001 21:06]
Rond reactie 2300

Maar in de zogenoemde traces (quotes) kan ik de oorspronkelijke wel terugvinden.
Op dinsdag 11 september 2001 20:54 schreef robbie007 het volgende:
Gaan de hardware prijzen nou omlaag of omhoog door deze ramp?
Vooral het overreageren valt dan op, woorden als "-100 troll" etc vallen dan namelijk, zodat het perspectief in deze draad ook redelijk is

Tja, objectief op de reactie zelf te oordelen is de ban botweg onterecht. Geen enkel argument zou namelijk door omstandigheden anders gewogen dienen te worden (vandaar dat vrouwe justitia een weegschaal in de handen heeft met ge-eikte massa's). Indien dat hier wel het geval blijkt te zijn, dan is de ban wellicht onterecht... indien dat dus idd de reden is.

Wel ff een puntje voor jou, in een 2300+ topic waarin 'live' 10.000 doden worden besproken moet je niet over moederbord-prijzen gaan lopen mekkeren. Da's niet slim.

* Delerium laat de T1 zoeklijn ff met rust.

PS, technische detials: een topic van 7000 replies is vrij waardeloos om na te lezen. Een reactie na 24 uur kan ik dus niet op 'bericht editten' klikken zodat de oorspronkelijke reactieDB-nummers niet opvraagbaar zijn in de vorm van een url. Handmatig zoeken is nu dus de enige uitweg.... Aangezien de maximale reactie-layout 999 is ben je dus gedoemd om 8 keer koffie te halen.

[disclaimer] Mij mening inzake WTC is prive en hou ik dientengevolge strikt prive.

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Op vrijdag 14 september 2001 20:23 schreef ecteinascidin het volgende:
Een topic van 7000 replies en dan nog ''ff zoeken''
* Flake heeft als hobby telefoonboekscheuren, dus is wel wat gewent inmiddels....

ahum,... de oorspronkelijke reactie is helaas door een modje ge-edit.
[..]

Rond reactie 2300

Maar in de zogenoemde traces (quotes) kan ik de oorspronkelijke wel terugvinden.
[..]

Vooral het overreageren valt dan op, woorden als "-100 troll" etc vallen dan namelijk, zodat het perspectief in deze draad ook redelijk is

Tja, objectief op de reactie zelf te oordelen is de ban botweg onterecht. Geen enkel argument zou namelijk door omstandigheden anders gewogen dienen te worden (vandaar dat vrouwe justitia een weegschaal in de handen heeft met ge-eikte massa's). Indien dat hier wel het geval blijkt te zijn, dan is de ban wellicht onterecht... indien dat dus idd de reden is.

Wel ff een puntje voor jou, in een 2300+ topic waarin 'live' 10.000 doden worden besproken moet je niet over moederbord-prijzen gaan lopen mekkeren. Da's niet slim.

* Flake laat de T1 zoeklijn ff met rust.

PS, technische detials: een topic van 7000 replies is vrij waardeloos om na te lezen. Een reactie na 24 uur kan ik dus niet op 'bericht editten' klikken zodat de oorspronkelijke reactieDB-nummers niet opvraagbaar zijn in de vorm van een url. Handmatig zoeken is nu dus de enige uitweg.... Aangezien de maximale reactie-layout 999 is ben je dus gedoemd om 8 keer koffie te halen.
Ik heb je reactie gelezen. Waar hij het over heeft heet weliswaar niet met de vele slachtoffers te maken maar met de economische problemen die hierop volgen. Misschien een beetje overdreven om hier over moederborden enzo te hebben, maar dit lijkt me geen vorm van disrespect.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 14 september 2001 20:26 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Ik heb je reactie gelezen. Waar hij het over heeft heet weliswaar niet met de vele slachtoffers te maken maar met de economische problemen die hierop volgen. Misschien een beetje overdreven om hier over moederborden enzo te hebben, maar dit lijkt me geen vorm van disrespect.
Wellicht in dezelfde categorie als om tijdens een begrafenis over een erfenis te praten.

Mij boeit het helemaal niet welke contekst eraan gegeven wordt, ik nuanceer alleen maar dat je niet n zulke topics de verkeerde vragen moet stellen.

PS, zulke lange lappen tekst hoef je niet direct te quoten hoor, ik redigeer zeeeeeeer zelden.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op vrijdag 14 september 2001 20:05 schreef 007Robbie het volgende:
Hoi, ik heb even zolang dit account aangemaakt omdat via de mail, niemand reageerde, Het zit dus zo, afgelopen dinsdag ben ik gebanned.
Als jij in 3 dagen 10 mails stuur, ga ik echt niet op alle tien hetzelfde antwoord reageren...
Kan mijn account weer geactiveerd worden zodat ik gewoon weer onder de naam robbie007 kan ' leven' ??
Ik moet nu weg, ik ga vanavond als ik terug ben de resterende bans behandelen. Tot die tijd zul je even zonder moeten, want je clone gaat helaas voor je in de ban

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Tja....ik vind wel dattie enigzins gelijk heeft...hij vraagt het, en word geband. Tja, tis terecht. Maar tis wel raar dat die topic dan zelfs nog gewoon open blijft. Ik weet niet welke user het betreft, maar in principe zou ide dan ook een ban moeten hebben.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zaterdag 15 september 2001 00:00 schreef JT het volgende:
Tja....ik vind wel dattie enigzins gelijk heeft...hij vraagt het, en word geband. Tja, tis terecht. Maar tis wel raar dat die topic dan zelfs nog gewoon open blijft. Ik weet niet welke user het betreft, maar in principe zou ide dan ook een ban moeten hebben.
Waarom topic dicht?
't was een topic met 7000 posts over dat ongeluk,
dat ga je dan toch niet dichtsmijten omdat 1 user zich "misdraagt"?
Er word daarna ook weer een nieuw topic over dat onderwerp geopend. :)
Bereik je dus nix mee ;)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Hij bedoeld die andere topic die daarna gestart is ofzo, met vragen over de ramp mbt hardware prijzen.

http://mrfloris.com

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 00:33 schreef hdd het volgende:

[..]

Waarom topic dicht?
't was een topic met 7000 posts over dat ongeluk,
dat ga je dan toch niet dichtsmijten omdat 1 user zich "misdraagt"?
Er word daarna ook weer een nieuw topic over dat onderwerp geopend. :)
Bereik je dus nix mee ;)
[topic=227454/1/303]

• Arno

Arno

PF5A

Deze discussie heeft weinig nut... de topicstarter zijn originele account is al weer unbanned :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 01:16 schreef Traag het volgende:
Deze discussie heeft weinig nut... de topicstarter zijn originele account is al weer unbanned :)
Eh. Waarom sluit je deze dan niet? :+

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 15 september 2001 01:17 schreef ItSnows het volgende:
Eh. Waarom sluit je deze dan niet? :+
Moet dat dan :?

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Hoeft niet hoor: post ik hier gewoon nix meer maar misschien dat anderen dan ineens berichten posten :)

Verwijderd

Ik zie absolute niet in waarom die jongen een ban krijgt....volgens mij was de aanslag juis om de economie in het westen op z'n gat te krijgen....en dat is behoorlijk gelukt...kijk maar eens naar de AEX en de Damrak koersen. Die zijn naar beneden gedonderd sinds die aanslag. Als Robbie een ban krijgt als hij vraagt wat er met de hardware prijzen gaat gebeuren, vind ik dat je dan ook niet naar het journaal moet kijken als ze de beurskoersen en de geschate schade gaan bepalen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 15 september 2001 01:42 schreef nitraat het volgende:
Hij is zowiezo alweer unbanned hoor...

Er werd gewoon (zoals gezegd) in die paar dagen "preventief gebanned".

Maar het lijkt me dat dit toch echt wel afgedaan is?

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op zaterdag 15 september 2001 01:43 schreef ACM het volgende:

Er werd gewoon (zoals gezegd) in die paar dagen "preventief gebanned".
en terecht

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• FireStarter
  • Laatst online: 16-10 17:18
test

edit:
bedankt voor het begrip

w00t

Pagina: 1