Kleurenblind filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schriebel
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 13:13
Beste mede Tweakers,

Bij het afgaan van producten in Tweakers loop ik telkens tegen het feit aan dat ik de kleuren, van hyperlinks tussen al geselecteerde producten en niet geselecteerde producten, niet kan onderscheiden. Het zou een leuke feature zijn om het contrast te vergroten, of dit als gebruiker te kunnen customizen. Een mooi voorbeeld waar het contrast groot is, is de website van nu.nl.

Ik ben benieuwd of mede kleurenblinders ditzelfde probleem ervaren. Wie weet ontstaat hier een leuk feedbacktopic met mooie (zichtbare :9 ) gevolgen

Ik heb geen bestaande discussie gevonden, dus ik probeer het op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09 17:00
Kan je een screenshot toevoegen van wat je precies bedoeld?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het alleen om Tweakers.net gaat, zou je Custom CSS kunnen gebruiken om visited links anders te kleuren. Ik kon zo snel geen bestaande snippet vinden, dus die zul je zelf moeten maken. :)

Als het ook buiten Tweakers moet werken, kun je een add-on zoeken voor je browser die helpt om contrasten groter te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 15-01-2025 15:05 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schriebel
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 13:13
Geweldig dit! Ik heb een custom CSS gemaakt voor de hyperlinks: Colorblind Hyperlinks

Thanks voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nice! Ik ga die ook gebruiken. Ik houd wel van duidelijkheid. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron