Beste Tweakers,
Graag hoor ik jullie ervaringen en meningen.
Hiervoor gebruikte ik een Apple Watch SE, maar ik wil graag overstappen naar Android. Daarom ben ik op zoek naar een beter alternatief.
Garmin 165
Voordelen:
- AMOLED-scherm
- Goede batterijduur
- Hike-profiel
Nadelen:
- Geen mountainbike-profiel
- Geen dual-channel GPS (maar doet het nog steeds prima zag ik!)
- Duurder dan de Garmin 255
Garmin 255
Voordelen:
- Uitstekende batterij
- Hike-profiel
- Mountainbike-profiel
- Goedkoper dan de Garmin 165
Nadelen:
- MIP-scherm
- Verouderd; 2,5 jaar geleden aangekondigd
Ik doe al mijn sporten puur voor plezier. MTB doe ik voornamelijk als hobby, en hiken vooral tijdens vakanties, dus slechts een paar weken per jaar, maar wel intensief. Ik wil binnenkort wel beginnen met lange wandelingen in de Veluwe, maar ik ben niet van plan om te gaan rennen (voorlopig).
Ik neig meer naar de Garmin 255, omdat je er veel voor terugkrijgt (waarschijnlijk heb ik hier weinig aan?) en goedkoper. Echter, ik heb nog nooit een horloge gehad met een MIP-scherm. De Garmin 165 is daarentegen een nieuwere horloge, maar mist een MTB-profiel. Is er veel verschil tussen normale cycling en MTB profiel?
Voor welk horloge zouden jullie kiezen, en waarom? =)
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Graag hoor ik jullie ervaringen en meningen.
Hiervoor gebruikte ik een Apple Watch SE, maar ik wil graag overstappen naar Android. Daarom ben ik op zoek naar een beter alternatief.
Garmin 165
Voordelen:
- AMOLED-scherm
- Goede batterijduur
- Hike-profiel
Nadelen:
- Geen mountainbike-profiel
- Geen dual-channel GPS (maar doet het nog steeds prima zag ik!)
- Duurder dan de Garmin 255
Garmin 255
Voordelen:
- Uitstekende batterij
- Hike-profiel
- Mountainbike-profiel
- Goedkoper dan de Garmin 165
Nadelen:
- MIP-scherm
- Verouderd; 2,5 jaar geleden aangekondigd
Ik doe al mijn sporten puur voor plezier. MTB doe ik voornamelijk als hobby, en hiken vooral tijdens vakanties, dus slechts een paar weken per jaar, maar wel intensief. Ik wil binnenkort wel beginnen met lange wandelingen in de Veluwe, maar ik ben niet van plan om te gaan rennen (voorlopig).
Ik neig meer naar de Garmin 255, omdat je er veel voor terugkrijgt (waarschijnlijk heb ik hier weinig aan?) en goedkoper. Echter, ik heb nog nooit een horloge gehad met een MIP-scherm. De Garmin 165 is daarentegen een nieuwere horloge, maar mist een MTB-profiel. Is er veel verschil tussen normale cycling en MTB profiel?
Voor welk horloge zouden jullie kiezen, en waarom? =)
Alvast bedankt voor jullie reacties!