Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartFader
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-02 23:30
Ik heb een defecte power switch in deze kast.

Weet iemand toevallig wat voor switch er in zit? Is dat een off-the-shelf onderdeel? Is er een bedrijf/webshop waar ik dit onderdeel kan kopen? Mijn zoekresultaten hebben nog niet een gewenst antwoord opgeleverd en ik heb het onderdeel er nog niet uitgehaald.

Alvast dank! :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:02

br00ky

Moderator Harde Waren
In de mobiele weergave is het niet meteen duidelijk dat het om de FD R6 gaat. Dat is een al wat oudere maar ik neem aan dat je deze vraag ook aan Fractal hebt gesteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://support.fractal-design.com/support/tickets/new

De layout van de exacte switch zit niet in de product manual die ze nog online hebben staan.

Ik denk overigens dat je eerst even zou kunnen uitbouwen; uit mijn hoofd zit er een relatief simpele schakelaar in dus die zou je misschien met enige solderen zelf kunnen vervangen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

With^^

En anders is de makkelijkste optie je frontpanel er even af te halen en de powerbutton los te halen.

YouTube: How To: Install Connect D1 USB Type C Connector on Define R6

Daarin zit waarschijnlijk een simpele momentschakelaar die voor een paar cent op Ali te krijgen is.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartFader
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-02 23:30
br00ky schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 12:57:
In de mobiele weergave is het niet meteen duidelijk dat het om de FD R6 gaat. Dat is een al wat oudere maar ik neem aan dat je deze vraag ook aan Fractal hebt gesteld?
Nog niet aan FD gesteld deze vraag. Tweakers antwoorden sneller en weten meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Maar Tweakers verwachten ook een minimale inzet. Gezien je specifieke vraag is de eerste plaats toch echt de supportbox van FD :+
Pagina: 1