Missende kleuren in pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 21:38

Joran

<3 natalee

Topicstarter
Hallo, ik hoop dat ik dit zo op de juiste manier doe, maar ik zag geen andere manier om het te doen.

Hyte heeft voor de y70 meer kleuren uitgebracht dan in de pricewatch staan.
Sepcifiek de

Starwberry

Taro

Blueberry

Ik heb gelinkt naar megekko omdat ze daar daadwerkelijk leverbaar zijn (ik heb de roze hier staan)

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Joran Dank voor het doorgeven, ik heb ze erbij gezet: product: HYTE Y70. Waarschijnlijk bestonden deze kleuren nog niet toen we de Y70-modellen hadden toegevoegd.

Voor een volgende keer kan je nieuwe producten doorgeven via https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ (rechts onder op de Pricewatch hoofdpagina). In dit geval (met al bestaande varianten) kan je een ook verbetering doorgeven bij een van de Y70 varianten en in het vrij in te vullen Opmerkingen-veld aangeven dat er nieuwe kleuren zijn en waar je die kan vinden. Dan komt het in onze takenlijst terecht van waaruit wij dit oppakken. Wij kunnen aan onze kant vrij snel een nieuwe (kleur)variant aanmaken bij al bestaande versies. Je komt hierbij door op het Kenmerkentabblad onderaan te klikken op "Verbeter productgegevens": uitvoering: HYTE Y70 Pitch Black. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 21:38

Joran

<3 natalee

Topicstarter
Ik heb die knoppen helemaal niet gezien, volgende keer zal ik beter kijken.

Bedankt voor het toevoegen.

Send me your gameboys

Dit topic is gesloten.