Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrthevans
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 05-06 17:09
We willen graag voor onze nieuwe aanbouw in ons jaren 30 huis een steellook pui van aluminium over de gehele breedte met openslaande deuren.
We zien alleen door de bomen het bos niet meer. En mijn algoritme is door mij zoeken ook al helemaal verpest.

Wie heeft de tip, welke partijen moet ik onderzoeken?

We zitten in Breda. Een plus is als er ergens een showroom oid waar we ook daadwerkelijk wat kunnen zien.

De eerste offerte die we binnen hebben van 1 van de aannemers zien we een bedrag van 7000 euro opgenomen is dit realistisch voor een pui tussen de 4,5 en 5 meter breed?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:38

jgj82

Ja, maar = nee

Een snelle zoekactie levert een prijs van ruim €40,- per m2 op dus die prijs is niet gek inclusief montage. Om hoeveel oppervlakte gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:54

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Is dit een afscheiding tussen oud en nieuw? met name binnen en ongeisoleerd?

Of is dit een afscheiding van aanbouw naar buiten? Dan vind ik 7000 euro geen heel raar bedrag. Al is het heel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 07:38

sealy

bastards...

Wij hebben recent onze kozijnen laten vervangen (alu staal-look) door een partij uit de buurt van Tilburg. Heel goede ervaringen en ook de beste prijs uit een aantal offertes. Ik stuur je een PB

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

JaQ

Wij hebben een 6 meter brede (3.4m hoog) solarlux glazen vouwwand met aluminium kozijn. Die kost meer dan de 7k die je begroot hebt, was 10 jaar geleden de beste optie die ik kon vinden (qua isolatie, esthetiek en kwaliteit)

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrthevans
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 05-06 17:09
Het gaat om de afscheiding van aanbouw naar buiten inderdaad.

Ik vind op zich de 7000 ook geen gek bedrag. Maar kom met Google niet veel verder dan de partijen die veel advertentieruimte kopen ;)

We zijn dus vooral opzoek naar opties waar dit aan te schaffen.

[ Voor 14% gewijzigd door Myrthevans op 14-01-2025 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:05

Wuursj

want worst is al bezet

7k met montage vind ik zelfs ronduit goedkoop.
De onze ('gewoon' hout van 4x3, wel met triple glas) stond voor een stukje meer in de offertes en dan heb ik best aardig zitten shoppen.
Uiteindelijk voor een vouwwand gegaan en toen werd het nog eens 2k duurder.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54
Een bekende vorig jaar ook laten doen.. was toen een metertje of 3,5 x 2,6 en dat was ook 7k. Wel een wandje puur esthetisch, dus enkel glas en geen isolatie oid. Puur een scheiding tussen de hal en werkkamer..
Pagina: 1