There is no magic.
tja lullig..
maar er is wel wat aan te doen.
contact de maker van het spel, leg het probleem voor.
als je bericht krijg dat je je originele kopie moet opsturen, met je key krijg je de cd met nieuwe key weer terug hoop ik voor je.
het is het proberen waard.
als je bericht krijg dat je je originele kopie moet opsturen, met je key krijg je de cd met nieuwe key weer terug hoop ik voor je.
k tnx - hij heeft geloof ik net een meeltje gestuurd naar Blizzard, dus dan zien we wel verder.Op vrijdag 14 september 2001 19:40 schreef RelaXXinG het volgende:
tja lullig..
There is no magic.
ter verduiding het staat erbij hoe die gozer heet (de naam die hij opgaf toen hij windows instalde ) welke naam is dat?
niks
kweenie - gaat ik morge wel ff vragen aan hem - hij is nu nie meer online.Op vrijdag 14 september 2001 21:09 schreef Chop2000 het volgende:
ter verduiding het staat erbij hoe die gozer heet (de naam die hij opgaf toen hij windows instalde ) welke naam is dat?
There is no magic.
Verwijderd
mail naar support@blizzard.com??Op vrijdag 14 september 2001 19:41 schreef The_Will het volgende:
[..]
k tnx - hij heeft geloof ik net een meeltje gestuurd naar Blizzard, dus dan zien we wel verder.
heeft geen zin, je krijgt een automailtje trug.
registreren is beste manier denk ik, ik zelf registreer niet
Pagina: 1