Is het merk Ecovacs een betrouwbaar/goed merk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Een goedemorgen mede-tweakers.

Ik overweeg om dit jaar een robotstofzuiger aan te schaffen. Ik heb enkele weken lang een iRobot Roomba E5 (ouwertje) mogen lenen, en dat beviel nog wel.
M.u.v de “domme” navigatie en hoevaak hij mijn verwarming wel niet heeft aangerand #MeToo, en hoe slecht hij het docking-station kan vinden.

Tijdens mijn zoektocht naar robotstofzuigers bij Bol (Ik kan enkel daar een robotstofzuiger halen ivm een lading cadeaubonnen)., om precies te zijn op de Ecovacs X1 Plus. Een zelf legende robotstofzuiger met 5500 Pa, een dockingstation met zak en zoals standaard, een “dwijl”-functie.

Maar, helaas kan ik amper reviews vinden over deze robot. Als je kijkt naar concurrenten die dezelfde functionaliteiten aanbieden, is de X1 Plus aan de goedkopere kant. En daarom vraag ik mij af, hoe kwalitatief is de robot? Of überhaupt het merk.

Heeft iemand hier ervaring met het merk Ecovacs of zelfs specifiek dit model? Ik hoor graag jullie ervaring en meningen (ook als je geen ervaring hebt met dit product, maar wel kennis hebt over deze tak van stofzuigers).

Mijn eerstvolgende optie als de Ecovacs X1 geen aanrader is, is de RoboRock Q7 Max Plus.

Daarnaast kom ik tegenstrijdige informatie over de zuigkracht in het algemeen.

Is een hogere Pa echt automatisch beter (bijvoorbeeld 2500 VS 5000) of speelt bijvoorbeeld het wattage, de grootte van de borstel e.d ook een rol?

Ik snap dat het ontwerp van de borstel op zichzelf al belangrijk is.

Ik hoor graag van jullie.

What a terrible day to have eyes!