Ik zoek een?
Smartwatch.
Wat is je budget?
max 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als verlengstuk van mijn OnePlus 12 zodat ik niet steeds mijn telefoon mee hoef te nemen, bv bij het sporten of naar binnen bij de winkel, en wat vind ik belangrijk;
- eSIM ondersteuning
- Notificaties kunnen ontvangen whatsapp/Gmail/Als ik gebeld word, evt kort kunnen beantwoorden dmv een (kort)bericht.
- Draadloos kunnen betalen(Rabobank ondersteuning)
- Simpele fitness basis opties bv, stappenteller,timer, afstand.
- Ondersteuning YouTube Music app, deze kunnen bedienen via smartwatch
- Bluetooth ondersteuning voor koppeling aan draadloze oortjes
- Goede krasbestendig heid van het glas
- Stof en spatwaterdicht
Wat heb je zelf al gevonden?
Welke vragen heb je hier nog over?
omdat ik nagenoeg 0 kennis heb over dit onderwerp wil ik vragen, welke van deze opties sluiten het beste op mijn gebruiksdoel aan? Welk product is kwalitatief gezien de betere keus? Hoe zit het met software ondersteuning kwa tijdsduur ? En mocht ik echt een ander product over het hoofd hebben gezien, shoot.
Smartwatch.
Wat is je budget?
max 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als verlengstuk van mijn OnePlus 12 zodat ik niet steeds mijn telefoon mee hoef te nemen, bv bij het sporten of naar binnen bij de winkel, en wat vind ik belangrijk;
- eSIM ondersteuning
- Notificaties kunnen ontvangen whatsapp/Gmail/Als ik gebeld word, evt kort kunnen beantwoorden dmv een (kort)bericht.
- Draadloos kunnen betalen(Rabobank ondersteuning)
- Simpele fitness basis opties bv, stappenteller,timer, afstand.
- Ondersteuning YouTube Music app, deze kunnen bedienen via smartwatch
- Bluetooth ondersteuning voor koppeling aan draadloze oortjes
- Goede krasbestendig heid van het glas
- Stof en spatwaterdicht
Wat heb je zelf al gevonden?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Smartwatches | Google Pixel Watch 2 LTE Zilver (Zwart) | € 253,98 | € 253,98 |
1 | Smartwatches | Google Pixel Watch 3 LTE, 45mm, Zilver (Crème) | € 349,- | € 349,- |
1 | Smartwatches | Google Pixel Watch LTE Zilver (Grijs) | € 164,53 | € 164,53 |
1 | Smartwatches | Samsung Galaxy Watch6, 44mm, Bluetooth +4G Zilver (Grijs) | € 265,- | € 265,- |
1 | Smartwatches | Samsung Galaxy Watch7, 40mm, Bluetooth + LTE, Groen (Groen) | € 255,- | € 255,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.287,51 |
Welke vragen heb je hier nog over?
omdat ik nagenoeg 0 kennis heb over dit onderwerp wil ik vragen, welke van deze opties sluiten het beste op mijn gebruiksdoel aan? Welk product is kwalitatief gezien de betere keus? Hoe zit het met software ondersteuning kwa tijdsduur ? En mocht ik echt een ander product over het hoofd hebben gezien, shoot.
[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 14-01-2025 13:45 ]
Liefhebber van Tweakers