App bouwen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Niels!
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 14-01 08:27
Goedenavond.

Ik Ben van plan om een werk order app te maken.
Echter loop ik steeds vast wel platform/ app builder ik moet gebruiken.

Het idee is:
Mensen van Kantoor kunnen werkbonnen in het systeem zetten via een web portal.
Mensen die de werk bonnen gaan rijden via een app de opdrachten zien en daar ook kunnen afmelden.

Ik heb al eerder soort gelijk system
Gebouwd op webbased maar daar liep ik tegen beperkingen aan op de telefoons (ik heb hiervoor adobe dreamweaver gebruikt)

Mijn talen:
Php
Html
Sql
Javascript
Css

Ook heb ik ervaring met Microsoft power app alleen het grote nadeel dat dit vooral voor intern gebruik is. ( de manier van Bouwen vind ik wel fijn aangezien je de lyout makkelijk kan formgeven en de data makelijk kan ophalen)

Het doel:
App bouwen voor android en apple

De vraag samengevat:
Welk platform kan ik het best gebruiken met mijn ervaring ?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:00
De eerste vraag is natuurlijk welke telefoons je moet ondersteunen. Android, iOS of beide? Voor Android is de standaardoptie Jetpack Compose (Kotlin of Java), voor iOS SwiftUI (Swift), en dan zijn er ook cross-platform opties, zoals Flutter (Dart) of React Native (JavaScript).

Met jouw achtergrondkennis is een webbased oplossing natuurlijk de meest voor de hand liggende optie. Met progressive web apps kun je echt een heel eind in de buurt komen van een native app, en niets suggereert dat je app speciale native features nodig heeft. De tweede vraag is dan natuurlijk: tegen welke beperkingen ben je eerder aangelopen, dat je denkt dat je een native app moet bouwen in plaats van een web app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
React Native met iets als Expo om het jezelf nog makkelijker te maken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Dreamweaver? Bestaat dat nog? Welke beperkingen liep je tegenaan met webbased?
Ik heb hier ook elk jaar iemand aan het bureau staan dat we een bedrijfsapp moeten maken. Antwoord is altijd nee want het intranet is responsive en werkt prima op telefoons.
Verder: is dit hobby, bouwen en verkopen, iets voor je eigen bedrijf? In de laatste twee gevallen: het bestaat al en jij gaat het niet beter doen. In het laatste geval: Zoek een product wat past en betaal ervoor.

Roomba E5 te koop