Hoi,
Ik heb de vragen ingevuld zo goed als ik kan.
Hopelijk is dit genoeg en kunnen jullie hier iets mee...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bedoeling is vooral gamen en gelimiteerd grafisch werk (Photoshop, Lightroom,...), Games (Dayz, Hell Let Loose , Delta Force)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000euro voor de volledige build plus minus.. minder is natuurlijk beter maar het mag ook net iets meer zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Bedoeling is om mijn huidige monitor te behouden( ASUS VG248QE ) 1080p, 144Hz. Ik sta open voor een nieuwe monitor maar als dit kan vermeden worden hoeft dit niet. Dit mag los van de build staan om in de nabije toekomst eventueel te kopen, denk plus 3 tot 4 maanden.
Voor de rest heb ik alle benodigdheden ( Keyboard, Muis, Headset,...)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek een een complete build maar heb weinig kennis van het bouwen van een pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid speelt niet zo een rol dus naar een echte stille setup hoeft niet gekeken te worden.
Bedoeling is om de huidige en toekomstige games goed te kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een future proof setup is natuurlijk intressant.
Ik heb zoals hierboven al vermeld weinig kennis maar heb dit samen gesteld, beetje over de prijs maar weet niet goed waar ik kan besparen om niet teveel eventueel prestatie te verliezen...
Grts
Ik heb de vragen ingevuld zo goed als ik kan.
Hopelijk is dit genoeg en kunnen jullie hier iets mee...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bedoeling is vooral gamen en gelimiteerd grafisch werk (Photoshop, Lightroom,...), Games (Dayz, Hell Let Loose , Delta Force)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000euro voor de volledige build plus minus.. minder is natuurlijk beter maar het mag ook net iets meer zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Bedoeling is om mijn huidige monitor te behouden( ASUS VG248QE ) 1080p, 144Hz. Ik sta open voor een nieuwe monitor maar als dit kan vermeden worden hoeft dit niet. Dit mag los van de build staan om in de nabije toekomst eventueel te kopen, denk plus 3 tot 4 maanden.
Voor de rest heb ik alle benodigdheden ( Keyboard, Muis, Headset,...)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek een een complete build maar heb weinig kennis van het bouwen van een pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid speelt niet zo een rol dus naar een echte stille setup hoeft niet gekeken te worden.
Bedoeling is om de huidige en toekomstige games goed te kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een future proof setup is natuurlijk intressant.
Ik heb zoals hierboven al vermeld weinig kennis maar heb dit samen gesteld, beetje over de prijs maar weet niet goed waar ik kan besparen om niet teveel eventueel prestatie te verliezen...
Grts
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X3D Boxed | € 233,76 | € 233,76 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 159,- | € 159,- |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 EVO OC Edition 8GB GDDR6 | € 299,- | € 299,- |
1 | Behuizingen | Montech X3 Mesh Zwart | € 53,91 | € 53,91 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV532G720C34K | € 116,90 | € 116,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 115,- | € 115,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 133,90 | € 133,90 |
1 | SSD's | WD Black SN770 1TB | € 69,99 | € 69,99 |
Totaal | € 1.211,36 |