Toon posts:

[macOS 9.1] DVD (software) speler doet niet veel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een G4 350 met DVD die software matig decode en de DVD speler van apple die bij 9.1 zit (omdat de nieuwste opeens niks meer deed). Zondag had ik ff Blade gekeken met succes
nou wou ik woensdag weer ff de eerste scene bekijken en toen deed ie niks meer, en na een tijdje gaf ie een Fout nr. 2

kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

waarschijnlijk een extensie conflict. probeer je extensies te troubleshooten

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de systeemsoftware opnieuw eropgezet (geheel nieuwe systeemmap) tegelijk met de DVDspeler software en toen deed hij het eerst wel en daarna niet meer...

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 11:20 schreef denki_akira het volgende:
ik heb de systeemsoftware opnieuw eropgezet (geheel nieuwe systeemmap) tegelijk met de DVDspeler software en toen deed hij het eerst wel en daarna niet meer...
later nieuwe software erbij op gezet ? heb je de nieuwste drivers van t internet afgehaald ? zoek op de knowledge base van Apple ( www.apple.com/support/ en dan op kbase klikke)

Verwijderd

Topicstarter
nieuwste versie gaf problemen dus installeerde ik de ouwe weer...

is Norton Utils de boosdoener??
geeft die extensieconficts?
(ik weet wel dat ie raar kan doen met antivirus maar die heb ik niet)

Verwijderd

filesaver van NU kan t wel es zijn. verder type 2 (oeps) een geheugen fout(van de DVD software, of software die t dvd prog gebruikt om DVDs te spelen), kijk of je nieuwere software kan downloaden van de Apple Site

Verwijderd

Topicstarter
ik zal de nieuwe versie wel opnieuw proberen te installen,
danke sehr in ieder geval
Pagina: 1