Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.S1999
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-01 08:35
Ik heb mijn oog laten vallen op de s24 (ik heb nu een Iphone 13 mini). Nu gaan de geruchten dat de s25 binnenkort uitkomt (22 januari). Heeft het zin om te wachten op de release van de s25 omdat er dan mogelijk een prijsdaling is voor de s24? Of is dat waarschijnlijk te verwaarlozen?

Ik hoor het graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
ik denk dat de s24 prijs 27% zal zakken wanneer de s25 beschikbaar is.,\
Hou zeker ook marktplaats en tweakers vraag en aanbod in de gaten tegen die tijd

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.S1999
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-01 08:35
Misschien een gekke vraag, maar is die daling dan op bijvoorbeeld de prijs zoals hij verkocht wordt bij Mediamarkt of bij Samsung zelf? Want daar is hij een stuk duurder dan bij sommige andere verkopers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
Dit is wat de S23 deed, zal met de S24 niet veel anders zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TGiF763.png

[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 13-01-2025 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
rondom de lancering kun je meestal de nieuwe galaxy telefoons krijgen voor iets meer dan de prijs voor de oude versie.. zou me als ik jou was inschrijven voor al die kortingsacties en het nog even afwachten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:11
Je kunt in de Pricewatch kijken wat de geschiedenis deed (zoals @NotSoSteady laat zien), maar verder is het glazen bol kijken.

Echter het advies van @Frieda is ook goed, soms is het nieuwe model in de pre-order interesanter, zeker als je als Samsung member registreerd en je voor het unpack event inschrijft.
Ook je mobiele provider kan een interessante aanbieding hebben voor toestel bij verlenging abonnement (met in een keer toestel betaling).
Pagina: 1