Aeg Lavatherm 9000 Droger

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvrZz
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 13-01 19:56
Goedendag, geachte lezers.

Ik heb een probleem

ik ben sinds een paar jaar de eigenaar van een AEG Lavatherm 9000 droger (T9DEN87CC)

Maar nu moet deze een firmware update krijgen maar ik haalt op geen enkele mogelijke manier de update, heb alle stappen door lopen die in de beschrijving staan.
Maar helemaal niks wil werken, en als je dan AEG belt krijg je dat ze een afspraak moeten inplannen a 229 euro voor het aansluiten van een laptop en dan een update geven
Beetje belachelijke prijs als je het mij vraagt voor het aansluiten van een usbkabel en dan effe een update uitvoeren

Nu is mijn vraag is er onder de lezers misschien een deskundige die weet hoe ik da kut machine toch zijn update kan laten uitvoeren

Bij voorbaat dank

JvrZz

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Maar nu moet deze een firmware update krijgen
Heb je een probleem dat de firmware oplost of is het updaten voor het updaten?

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvrZz
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 13-01 19:56
in de app van AEG geeft hij aan dat de droger een firmware update nodig heeft

heb precies gedaan wat de app aangeeft alleen tevergeefs geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat klinkt alsof je geen probleem hebt met je droger, je was komt er droog uit? Laat die melding lekker zitten en ga door met je leven.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajow
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:16
Als je lang droog programma aanzet moet het als goed is aan het eind gaan updaten.
Niet op 10 minuten maar langer dan 45 minuten en aan het einde is het de bedoeling dat de droger gaat updaten.