Toon posts:

het merk mivoc is dit wat of wat dan???

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik kwam het merk mivoc tegen in het blad van conrad ik vroeg me af of dit wat zou zijn kwa geluid prijs prestatie verhouding .Misscien kunnen jullie me een speaker aanraden ik heb een aantal voor keuren ze moeten niet al te groot zijn ik moet ze op kunnen hangen aan de muur want er staan al 2 pa spakers in me kamer dus die ruimte is bezet het gaat om een dolby surround versterker dus ik he totaal 5speakers nodig waarschijnlijk moet er een subwoofer bij komen .en er moet minimaal 80 watt uit komen en ik ben niet al te rijk .Niet gaan zeggen ga luisteren ,daar ben ik te luivoor en geen zin in ik ben geen audiofiel en hoor het verschil tussen verschillende speakers toch niet echt duidelijk .ik zoek dus gewoon een 5tal mooie speakers waar mooi geluid uit komt kwa prijs prestatie .

dank u

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
wat een verhaal, misschien hoofdletters en zo af en toe een break een idee?

specs

Verwijderd

Topicstarter
ja haha dat is nog geen antwoord op mijn vraag (en).maar toch misschien een keer idee voor volgende keer

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Op vrijdag 14 september 2001 19:20 schreef langejan het volgende:
Een verhaal.
Misschien dat je eerst even kan vermelden wat de budget is, dat helpt.

En btw, er komt niet 80 Watt uit een speaker, er gaat hooguit 80 Watt in (er komt natuurlijk dan ook wel 80 Watt uit, alleen dan aan warmte, aan geluid slechts zo'n 0.1 Watt max).

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 19:34 schreef Jag het volgende:

[..]

Misschien dat je eerst even kan vermelden wat de budget is, dat helpt.

En btw, er komt niet 80 Watt uit een speaker, er gaat hooguit 80 Watt in (er komt natuurlijk dan ook wel 80 Watt uit, alleen dan aan warmte, aan geluid slechts zo'n 0.1 Watt max).
jag vroeg wat mijn budget is zoon 800,-