Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PokePower
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 00:01
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone met goede camera en draadloos opladen .

Wat is je budget?
[500/600 euro. [/i]

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mooie foto's mee te kunnen maken en te kunnen gamen. Dit zijn dan vooral kleine spelletjes die niet veel power gebruiken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Als de telefoon zo'n goede prestaties heeft, hoeft draadloos opladen niet perse. Zelf heb ik vooral Oppo en Huawei gehad, dus de "schil" over sommigen ben ik wel gewend. Alleen vraag ik me steeds meer af hoe het met bloatware staat? Hoe is dit bijvoorbeeld op de Realme GT7 Pro, of de nieuwe Poco X7 Pro. Zelf ook al gedacht aan de nieuwe Oppo Reno 13 Pro als hij hier uitkomt. Wilde misschien graag een OnePlus, maar deze zijn wat prijzig. Wil absoluut geen Samsung.
Zelf koop ik meestal rond de drie jaar een nieuwe telefoon

Welke vragen heb je hier nog over?
Zie bovenstaande. Zou graag voor een smartphone gaan die niet bij de "Usuall suspects" hoort

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:05
Oppo, Realme en OnePlus is dezelfde schil.
Xiaomi, Redmi en Poco delen ook dezelfde schil.
Wil je iets buiten het gebaande pad, kijk naar Honor, ooit onderdeel van Huawei maar verzelfstandigd toen Huawei op de zwarte lijst van de VS kwam.

Voor de rest, filter in de Pricewatch op je eisen en wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Of er veel bloatware op toestellen staat, lees je doorgaans in reviews. Zoek daar dus even op. Verder lees ik weinig specifieke vragen, dus het is lastig je hiermee te helpen.